Januari-Februari 2008
hehe ha ni sett en vinterklänning eller vad ÄR det?
tredje raden sista klänningen
www.partyworld.se/brudklanningar.html
hehe ha ni sett en vinterklänning eller vad ÄR det?
tredje raden sista klänningen
www.partyworld.se/brudklanningar.html
Grattis Abbie ...
Jo kappan var fin. Jag var först inte säker på om det var en kappa el klänning med puffiga ärmslu
qozze
här är ringen typ
www.vigselringar.se/
B011 är det
eller B012 typ. Skiljer i pris. Men min har sån där stjärngrejjer under diamanten
Abbie
Jag ska skicka save the day nu senast imorgon. Iom att vi ska låta folk få veta lite nu innan men annars är det ju bara våra närmsta så jag tror jag skickar dem runt nov... så där lagom som litet julkort eller nåt.
Jag måste införskaffa material och inspiration och sätta mej då barnen sover för man kan inte fixa kort med 2 små aktiva barn som gärna stör mitt i allt jobb
Jag undrar hurpass snabbt man ska skicka korten om man vet att de som får den kommer? de känns typ som om man kan ringa dagen innan med dom haha
nå jag ska fila på inbjudan iallafall. är mkt att fundera på och ändå känns det som om jag har all tid i världen.
Ja jag skulle via hobby butiken idag å köpa magnetremsa om de har såna till korten jag har för S T D . Men hon va på resa. kommer hem 2 sept. el. nåt så jag får åka efter helgen å se om de har sån...