Inlägg från: Gotland-08 |Visa alla inlägg
  • Gotland-08

Januari-Februari 2008

c_t: det är ju så att en del tycker det är jobbigt och det måste man acceptera Min pappa har så svårt att hålla sina tårar tillbaka och när min bror gifte sig försökte han hålla tal tre gånger men fick sätta sig varje gång för att rösten inte höll...

• Gotland-08

Tack _golden_! De var fina, alltid roligt att se hur andra gör och hittar lösningar.

• Gotland-08

Bzzz: Stämpeln hittade jag på Skapa Hobby på Hornsgatan, jättemysig butik.

Skapa har också papper, Panduro, Åhléns, NK hade en del fina, men missa inte Matton på Norrlandsgatan. De har många nyanser och typer av papper. Det var där jag hittade insidan och pappret till inbjudan/informationen. Dessutom är de billigare än Panduro.

Såg en inredningsaffär som hade VÄLDIGT fina tapeter som låg nära Södra station/tunnelbanestationen på Swedborgsgatan. Hade inte redan tapet hade jag nog köpt någon där...vet dock inte priset på dem.

Lycka till i jakten och skriv om du hittar något. Jag sitter och syr för glatta livet

• Gotland-08

"Hade jag inte.." skulle det ha varit

• Gotland-08

Vi funderar på Sydafrika! Ska kolla upp lite priser, boende och om det är en bra säsong!

Vad har ni funderat på?

• Gotland-08

Maldiverna tror jag är hur bra ställe som helst!

Nu sitter jag och sixsackar kanterna till kappan... Det här är ju bara för roligt...

• Gotland-08

~vinterbrud~: Det är något sånt som vi har tänkt oss Kapstaden, safari eller Mauritius. Tar gärna emot tips! När var du där och vad hittade du på? Hur var vädret?

• Gotland-08

~vinterbrud~: Jättegärna, maila på!
    _golden_: ska kolla in trådarna... tack för tipset!

• Gotland-08

LillHjärtat, Offis och CmD om sju månader är vi gifta

• Gotland-08

~vinterbrud~: TUSEN TACK! Verkligen mycket bra tips...hann bara skumma igenom nu ikväll men det är super att få något konkret att utgå från. Min m2b blev helt till sig, smekmånaden är hans skötebarn , papper och embossing har blivit min Visst är det bra när man kompleterar varandra

Svar på tråden Januari-Februari 2008