• c_t

Januari-Februari 2008

Q

Kunde du inte se den ändå? hmm..
    Den är höftkort, fuskpäls och jättefin

• c_t

Gotland

Jag tycker pälsen är fin men lite för rockig för bröllop för min smak. Men känner du att den är du så kör hårt! Finns inget tråkigare än när man bara kör på och inte tar in sin egen stil.

Ja fyfarao vilken ful muff!! Jag förstår inte hur man kan vilja ha en med blommor.

Skofrågan då:
    Jag köpte cremevita stövlar med päls på skaftet från Victoria Secret. Sen köpte benvita skor från Din Sko här i maj när alla vita skor kom. Jag ska göra en egen sida sen så ni får se allt.

• c_t

Vi har typ 20 meter mellan kyrka och lokalen så vi skippar transporten

gotland, du har ju tid på dig som tur är!

• c_t

Jag skippar nog blommor, blir bara frustrerad över att jag inte hittar en bukett som jag vill ha...

Min klänning har nog kommit, posten har ringt mig om att ett paket från utlandet har kommit

• c_t

Jag sa lägga in bilder så fort dom kommit med klänningen! Kan inte tänka mig att det skulle vara något annat än den. Det är en Maggie Sottero klänning som jag beställt.

Snöflinga varmt välkommen! Vi gifter oss i Iskyrkan 25 februari

• c_t

Jag funderade på att ha vita tulpaner och videkissar om jag inte tar muffen som Gotland-08 ska sy

• c_t

Nej vi är från Stockholm men vi ville göra något annorlunda

Grattis till bebisen, vi håller tummarna för att allt går bra!
    Kul att du också funderat på videkissar, vet du möjligtvis någon bra florist och frisör i Kiruna? det är så svårt när man inte är därifrån eller har vänner där uppe som man kan fråga.

• c_t

*glad*
    Vi har bestämt låtar till vigseln och hon som ska sjunga har sagt ja till dom, fick provlyssna idag och det kommer att blå så fint!!

Svar på tråden Januari-Februari 2008