• lillfrugan4/8

anar ugglor i mossen

tror att vi kommer få både möhippa och svensexa i helgen. en kompis talade om för mej att våra kompisar som bor en bir bort kommer hem till helgen, de är den enda helgen kvar att välja på sen åker dom flesta på semester iaf vår tärna och bästman.. undra om dom kommer fredag natt el tidig lördag morgon

• Svar på tråden anar ugglor i mossen
  • tinlan

Va spännande,det blir säkert så då. Du vet den där kvinnliga intuitionen :). Då kommer du väl vara på helspänn:).

Själv har jag också funderat på att det säkert inte ligger allt för långt i framtiden,med tanke på semestrar.
    Den stora frågan är bara NÄR.
    Glöm inte att skriva hur det gick sen.

Lycka till!

• lillfrugan4/8

tinlan

skrattar när gifter du dej då??

lovar att skriva om jag överlever haha

• Snart Erics fru :)

en till här. det blir nog på lördag, vi gifter oss 30 juni så det finns inte så mycket att välja på.. :)

• lillfrugan4/8

Snart Erics fru :)
    haha är du här och sriver nu :) :) :)
    då får vi höras av hur de blev nästa vecka då.. nästa helg är de midsommar dom tar er inte då

• lillfrugan4/8

hoppas de inte blir massa men sprtaktiviteter jag har så jäkla ont i min rygg

• Snart Erics fru :)

midsommar ska vi bort.. :) min m2b tog dem förra helgen. jag berättar på måndag, vad snopen jag kommer bli om dem inte kommer på lördag..

• lillfrugan4/8

Snart Erics fru :)

de förstår jag att du skulle bli

• tinlan

Vi gifter oss förvisso inte förrän 25 augusti. Kan bli när som helst:)
    Ser fram emot din möhippehistoria.

Jag har sagt att vi bara kan gå ut och käka i all enkelhet.det blir nog inte så ,kanske hittar de på något i "hästväg" bara därför. Lugnt finns inte i deras vokabulär :)

• tulpanflickan

vi blir nog tagna imorgon hihi kommer inte sova inatt

• Dalabrud-07

Här känns det som om midsommar ligger risigt til....

• tulpanflickan

Dalabrud-07

åhh spännande när är vigseln??

• Dalabrud-07

tulpanflickan - 070707 smäller det! Har haft en "mini-hippa" med mina gamla arb.kompisar. Inget avancerat. Lite utklädning, frågestund samt trevlig middag på kvällen. Nämde den för en av mina bästa kompisar idag, sa: "jag har hunnit med en möhippa". Det blev alldelens tyst i luren .
    Få väl se vad som händer!

• tulpanflickan

Dalabrud-07

skrattar vänta du dom kanse står utanför dörren när du minst anar de man vert juh aldrig

• lillfrugan4/8

åhh lugnt och skönt här på västkanten fortfarande verkar inte bli någoit men man vet aldrig

• Soon to be ... Mrs C

det blev som jag trodde.. (bytt nick från snart Erics fru :) )
    jag blev hippad i går, det var så kul!
    hittade inte tråden först så jag la upp en ny men klipper in det här.

ni andra då? blev det som ni trodde?

kl 09 00 hör jag hur motorcykeln stannar utanför vårt hus. jaha då var det dags. fick 10 min på mig att klä på mig en våtdräckt och packa en väska med finkläder. sen bar det i väg. 25 mc färd ner till sjön. där fick jag en lapp av föraren. jag skulle ta mig över sjön i en lite gummibåt. som åror fick jag två bandyklubbor. det var ganska jobbigt men jag fick in snitsen.. efter 10 minuter kom det två stora båtar. dem var fyllda med 20 av mina kompisar och lite nära släktingar. jag fick champange och jordgubbar. sen fick jag åka på en stor dyna efter båten, skit kul men läskigt.
    picnic och 5 kamp i parken följde. sen fick jag duscha och fick en sminkning av ett proffs. jag har nog aldrig varit så snygg. efter det kom en fotograf och fotade mig,, ska få ett album sen. middag och lekar följde. utgång med dans..
    en helt underbar dag. vilka fina vänner man har. jag e lycklig i dag och öm i hela kroppen..
    om två veckor e det dags...
    :) :) :) :)

Svar på tråden anar ugglor i mossen