Inlägg från: MrsFellerA |Visa alla inlägg
  • MrsFellerA

Mars 2008

Hej!

Här hittade ju jag en passande tråd!!! Vi gifter oss den 20 mars 2008!

Zlemma - Juvelsalongen har verkligen jättevackra ringar. Har själv tittat lite på modell nummer 5. Vill isf ha den med vita diamenter, men vi får se. Är lite rädd att den blir för mycket och att jag ska bli "less" på den. Kanske kan något enklare vara smart, men....det är ju så svårt att veta!!!

• MrsFellerA

Ja...den större stenen i mitten är verkligen det jag gillar med den!

Vår planering blir lite annorlunda för vi kommer gifta oss utomlands, bara vi två. Så hittills har vi lyckats boka resan, bokat koordinator på plats, som har bokat 2 hotellnätter i bröllopssviten på hotellet vi gifter oss på (annat än där vi ska bo övrig tid).

Har börjat fundera på klänning, köpt min blivandes byxor. Tagit kontakt med olika guldsmeder, då vi ska göra nya ringar båda två. Gjort några exempel på "meddelande om vigsel"-kort. Och sedan börjat spåna på bukett, frisyr, in- och utmarsch låtar. Hittills alltså väldigt mycket spånande!

• MrsFellerA

Zlemma
    Vi gifter oss i Thailand. Vi har också varit inne på en hel del olika möjligheter, men vi har alltid fallit tillbaka på att gifta oss på en sandstrand utomlands. Så nu blir det så!

Den här med klänningar är ju verkligen ett kapitel för sig! Och även om man har en massa tid på sig så blir det inte lättare. Det resulterar bara i att man hittar fler och fler man tycker om och så blir det ännu svårare att besluta sig!

• MrsFellerA

Neppe
    Vet inte om vi har kommit så långt egentligen...inte i konkreta beslut iallafall. Mycket snack och liten verkstad...

• MrsFellerA

Hej Hej igen! Nu är jag tillbaka från semestern. Och kul att se att det kommit in några till som ska gifta sig i mars!

emell - Det ska väl inte vara några problem med att kombinera! Det blir ju enkelt att bjuda in eftersom ni har en annan anledning också.

• MrsFellerA

Okej...nu har jag ny signatur, eftersom det inte riktigt funkade det där med övergången från gamla BT. Hur har ni andra lyckats med det?

Satusen på våra bröllopsplaner: Lungt! Har kontaktat vår koordinator i Thailand, men än så länge är det inga nya bestlut som tagits.

//MrsFellerA

Svar på tråden Mars 2008