• Äntligen dax!

Ska erkänna något...

Som jag skäms lite över... :P

Jag tror att det planeras en överraskning för mig i helgen. =)

Är inte så mkt för spex och "traditionella" möhippeaktiviteter, och det vet nog mina vänner - så jag gissar det blir nån lugn tillställning, men i alla fall... ... ...

Hur kan jag då tro det? Jo - jag har av misstag råkat läsa ett sms till sambon från min bästa väninna... Som var inte så lite kryptiskt skrivet... (Vi har likadana telefoner, så jag tog helt enkelt fel mobil)

Hoppas bara att jag mår bättre i helgen än jag gjort de senaste två dagarna med sprängande huvudvärk och lite illamående
    =(

• Svar på tråden Ska erkänna något...
  • Äntligen dax!

Jag skäms alltså över att jag läste messet i sambons telefon, om nån undrar... *S* Brukar inte göra det.

Framgick inte direkt... Ha ha ha...

• Äntligen dax!

Ja som jag ser ut i dag (sladdriga mjukisbrallor och t-shirt utan bh under) så är det inte bara Lite piff som behövs... He he...

Nä, skämt åsido... Vet ju inte ens om det blir något - men det kändes liksom spännande och kul... Har inte räknat med nåt jättefirande, dels pga min lilla vänskapskrets och deras långa avstånd härifrån... Så även ett litet kalas kändes roligt!

• Äntligen dax!

Vi gifter oss den 28/7...

Precis i semestertider, så med midsommar som stundar och folk har annat att göra - börjar det inte finnas så många helger kvar för en sån här grej... Börjar dra ihop sig alltså. Ha ha ha...

Ja, vi får se i helgen, om det blir nåt eller om det är falskt alarm.. =D

Svar på tråden Ska erkänna något...