• ohmygoodness

Nu for dom iväg med honom! :)

*skrattar* De for iväg med honom för ett par timmar sen! :) Hihihi. I två månaders tid har jag lurat honom att vi skulle på valskurs klockan 6 idag.
    Så vi traskade iväg halv 6 tiden och när vi började närma oss dans-studion så ser han sin bästa vän på andra sidan vägen lite längre fram. Och då utbrister han: Va i hel-vete gör Pekka där??!!? Och sen ser han också de andra killarna och då går det upp för honom. Hahaha. Hans min var värd en miljon! :) Han blev verkligen överraskad! Nu ska han vara borta hela helgen. De ska ut till en rekreations-ö och åka vattenskoter, segla, bada bastu, dricka lite, äta lite osv osv. Säkert riktigt skojigt får han det.

• Svar på tråden Nu for dom iväg med honom! :)
  • Klarityn

Vad skojigt! Låter riktigt trevligt. Hoppas man får höra hur det gick efter svensexan?.. :)

• ohmygoodness

Jo d ska ni få höra! :) Väntar själv med spänning att få höra vad allt tokigt de har gjort och att se bilder!!

• ohmygoodness

Så kom han hem då igårkväll och han var alldeles slut! :) De hade vaxat hans rygg med veet-kallvax. Hahaha. Han hade lite "tofsar" kvar här och där. Så hade de badat i vildmarkstunna, badat bastu och druckit Don simon (Vin från spanien i tetra-pack) Det finns en lång inside story om just detta vin. I spanien används nämligen detta vin enbart, och endast enbart som matvin. Men när vi var i Spanien en gång för rätt många år sen tillsmmans med några kompisar och såg detta vin i hyllan så tänkte vi: Härregud va billigt vin!! - bara Bara 99 cent per burk!!?! Så vi köpte fyra stycken... Sen på kvällen spelade vi ett ett dryckesspel i stil med "Fia med knuff" men med shot-glas istället och vi hade hällt Don Simon, detta väldigt otroligt äckliga vin i glasen. Vi har bilder utav oss från detta tillfälle där vi grimaserar just på grund av att vinet helt enkelt smakar pi-ss. Sen när vi berättade om detta senario till en bekant som är spanjorska så vred hon sig av skratt. Hon kunde inte tro att det var sant att vi hade druckit oss fulla på detta matvin. Så...jag kan tro att de hade det rätt roligt där ute på holmen :) Sen hade de åkt vattenskoter och han hade verkligen gillat det. Och sedan hade dom grillat en massa och umgåtts. Han var jättenöjd med hela sin svensexa. Jag tror att det är min tur om två veckor...*nervös*

• Klarityn

ohmygoodness: Det låter som din m2b haft en rolig o minnesvärd svensexa! Hoppas din möhippa blir lika minnesvärd o skojig! :)

• rocketqueen

Hehehe! Låter som en superkul dag! :D Historien med matvinet och fotona på er var oslagbar... :D

• kela81

låter som om han hadde en kul helg Min blivande vart ochså kidnappad i lördags morse och kom hem söndag kväll...mycket trött och med en VÄLDIGT ojämt solbränna Brun utan sol i ränder över hela kroppen....

Svar på tråden Nu for dom iväg med honom! :)