brasiliansk vaxning i stockholm.
Jag skull vilja veta. Det fanns ju någon som körde med vanligt vax istället för det som man värmer. Det skulle tydligen gå mycket fortare också.
Är det nå´n som vet?
Jag skull vilja veta. Det fanns ju någon som körde med vanligt vax istället för det som man värmer. Det skulle tydligen gå mycket fortare också.
Är det nå´n som vet?
evelina: Varför då :( Jag som nästan gladde mig att det bara tog en kvart istället för en timma. Det var en salong i city som hade en dam som tydligen skulle vara "as bra" på stripes.
Jag bokar nog på taras hudvård jag också *L*
ahh ;)
Kan du inte skriva på kvällen på mån och berätta hur det var. Jag går på tis i sånna fall. om det inte är för kort :( Eller omdet inte finns tider..
evelina: Fanns inga tider så jag tar det i slutet av månaden när jag ska ner till S-holm igen. Blir samma som dig , hon lät bra. Men jag har några frågor som jag undrar över. Om du vill ta dig tid att svara skulle jag bli glad :)
Är det så att man först ligger ner och sen...typ...ställer sig på alla fyra?
Får man tvätta sig först(ja ja jag vet...men det skulle kännas bättre på nå vis :))
Och sista undringen, Hur gå det till när man ska komma åt liksom..host...i mellan "läpparna" (haha fattar inte att jag skriver det här *L*) Alltså, man är ju lite "veckig" där nere om jag säger så. :D