• Höstbrud-07

Stockholm norrort del 2

Hej på er!
    Startar en ny tråd då den gamla är stängd.

Jag under lite var ni har tänkt att fotografera er, både vid bra och dåligt väder?

• Svar på tråden Stockholm norrort del 2
  • Höstbrud-07

Ni norrortsbrudar, var har ni tagit vägen? Ingen som har bra fotoställen att tipsa om?

• 0205

Jag bor i Jakobsberg, räknas det som norr? :)

• Sommarbröllop 07

Jag bor i Skälby, det tycker jag är norr :)

Vi kommer att ha festen på Riddersviks gård och även ta korten där, föhoppningsvis ute då det är så vackert. I annat fall så tar vi dem inne, det finns rum på gården att ta dem i i så fall.

• 0205

Jag är inflyttad Göteborgare o har inte koll på stan än ;)

• Brud våren 2008

Hagaparken (i skydd av Ekotemplet vid dåligt väder), där friade min m2b

• Höstbrud-07

I Hagaparken, är det kort att gå från parkeringen till lämplig fotoplats, inkl ekotemplet? Man vill ju inte riskera att smutsa ner klänningen före vigseln.

• Brud våren 2008

Du kan parkera bakom Fjärilshuset när det är specialfall tror jag och då är det cirka 200 meter till Ekotemplet. Risken finns för nedsmutsning antar jag, om man inte håller upp klänningen ordentligt på väg t templet.
    Lite info om hagaparken och de olika byggnaderna:
    www.royalcourt.se/dekungligaslotten/hagaparken.4.15b204310dc00cddb68000647.html

Bäst är väl att åka dit och reka innan om du/ni har möjlighet!

• 0205

HUr går det för er tjejer med planering o allt?

• Höstbrud-07

Det börjar bli riktigt nära nu, 1,5 vecka kvar, helt ofattbart!

• Sommarbröllop 07

Hej alla er i Norrort!

Själv är jag nu gift... Gifte mig den 18/8 och sedan direkt iväg på bröllopsresa, kom hem i lördags. Känns lite tungt att vara tillbaka på jobbet nu...

Men bröllopsdagen var i alla fall jättehärlig, ska försöka få ihop en berättelse och fler bilder på vår bröllopshemsida sedan. Det finns i alla fall några på min sida här om någon är intresserad!

Lycka till med allt!

• Höstbrud-07

Sommarbröllop 07: Vilka fina bilder! Var gift ni er, var är korten tagna (de i allén)?

• 0205

Stort grattis, superfina bilder
    Sommarbröllop 07 skrev 2007-09-12 08:02:14 följande:

Hej alla er i Norrort!Själv är jag nu gift... Gifte mig den 18/8 och sedan direkt iväg på bröllopsresa, kom hem i lördags. Känns lite tungt att vara tillbaka på jobbet nu...Men bröllopsdagen var i alla fall jättehärlig, ska försöka få ihop en berättelse och fler bilder på vår bröllopshemsida sedan. Det finns i alla fall några på min sida här om någon är intresserad!Lycka till med allt!
  • Sommarbröllop 07

Tack Bilderna i allén är tagna i en allé som finns vid Riddersviks gård i Hässelby, där vi hade festen.

Svar på tråden Stockholm norrort del 2