Vi som gifter oss juli 2008..
Hej.. En till som ska gifta sig i juli -08.
Har bara bokat kyrka o Lokal.
Vet inte var med jag ska börja med nu när d e 1 år kvar...
Lagt det på is lite..
Hej.. En till som ska gifta sig i juli -08.
Har bara bokat kyrka o Lokal.
Vet inte var med jag ska börja med nu när d e 1 år kvar...
Lagt det på is lite..
rodpekan: Har med funderat på att göra det med . Bra ide med att ta det med julkorten...Får väl sno din ide Om d e ok
miapias 080705 - Själevadskyrka
Pumpkin 080705 - Tveta kyrka
Mrs Marley 080712 - V.Tommarps kyrka
Grabbarna 080712-i en kyrka nära mig
Anna19juli-080719 Färila kyrka
Anettan73-080726- Limhamnskyrka
D e 1 år kvar o jag e fortfarande helt nollställd. känner redan paniken komma över en. Jag e ur usel med allt som har med planering att göra. Har ni tagit någon till hjälp eller ni fixar o donar själv??
Jag vet knappt vad som ska stå på inbjudan ju Mer än datum o var...
Ringar e iofs oxå fixat. Har redan sett ut. Men d e ju d minsta problemet..
Bex.
Antar att du e lika borta som jag
2007-07-09 23:53 rodpekan
vi har tänkt att skicka "save the date" info på våra julkort iom att d e mitt i sommaren vi skall gifta oss. På så vis så får alla veta att d e på gång, samtidigt som ingen behöver lägga bort inbjudan och glömma osa-dagen.. Inbjudan tänkte vi skicka ca tre månader innan och ha osa- dagen tre veckor före dagen D!
Tycker att detta e suveränt faktiskt...
Bex.
Jag vet knappt hur jag vill ha det. Blir helt svett bara jag tänker på det
Jo_jo..
Tackar ska gå in o kolla läget där...
Håller med på med en hemsida. Super jobbigt.. Men nu börjar man få kläm på den.
Detta med Save the date. Läste här på bt att man kan göra det i magneter. Lite små kul
Nu är rum till bröllopsnatten oxå bokad...
Nu e d kort mat klänning tårta ja allt annat med... Men jag är ett steg närmre...
Hyra/köpa??? Vet inte riktigt vad jag vill...
Pumpkin-
_D e lite så jag med tänker....
Sen har jag ju en dotter o hon kanke vill ha den efter ändringar mm mm sånt vet man ju inte. Önskar att jag haft min mammas...
Jag drar med stora storlekar nu men jag har bestämt mig för att gå ner nu!!! Har sagt minst 15 kg men helst 20... Grav kg som e kvar
Idag ska jag ev åka till Calligraphen o titta på kort. Man vill ju gärna klämma o känna
Sambon tycker jag ska bara ta ett så att d e ur världen, men jag e rädd att jag ångrar mig sen när d e beställt. Så kanske man hittar något finare hi hi hi
Anja- Du e ju super duktig... Jag började på viktis. vatt med där tidigare o gick ner 13 kg på 6 mån... Men d går inte nu känns det som.. Tröttnat. Gick ner 4 kg seh gav jag upp
Fridaa--- Då e vi 3 nu då...
Dom jag har sett gifta sig högravida e bra mycket vackrare än en icke gravid kvinna...
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2401450.html
Mer tryck i denna tråden...