Inlägg från: grabbarna |Visa alla inlägg
  • grabbarna

Vi som gifter oss juli 2008..

tänkte hoppa in här hoppas det är ok..vi funderar på den 12 el 19/7 det beror lite på om kyrkan eller festokalen är upptagen den 12:de eller inte och dom vill inte att vi bokar kyrkan före nyår eftersom dom tycker det är lättare att hålla koll när dom börjar på ny almanacka hmm nåja jag får ge mig till tåls.

• grabbarna

vi har inte kommit så långt förutom att jag surfar runt här varje dag kollar på klänningar och sånt, har börjat kika lite på festprogram och inbjudningskort också . men vi har bokat präst och jag kollar på musik också men det är svårt. har inte hittat nån in eller utmarch jag gillar...

jorå sambon ska också få vara med och bestämma jag lovar men jag tänkte kolla om han gillar nån av dom som jag gillar...annars får han välja ut några vi får lyssna på.

kollar era blivande runt nåt själva?

• grabbarna

_elin_

nej vi har inte spikat nåt datum. dom jag pratade med ang kyrkan ville inte att man bokade före nyår eftersom det blir lättare för dom att hålla koll på en ny almanacka. i år hade dom bara haft 2 vigslar i den kyrkan (är en gammal kyrka ni vet en sån där lite charmig sak )så det är ju ingen större rusning men med vår tur är väl just det datumet uppbokat.

lokalen vi ska ha festen på är lite halvpopulär också men vi vill inte boka för tidigt för jag är inte helt säker på att den vi bokar hos kan hålla 100% tyst.

• grabbarna

miapias 080705 - Själevadskyrka
    Pumpkin 080705 - Tveta kyrka
    Mrs Marley 080712 - V.Tommarps kyrka
    Grabbarna 080712-i en kyrka nära mig
    Anna19juli-080719 Färila kyrka

• grabbarna

en kompis tog bröllopssviten på hornöberget och dom hade fått både blommor,choklad,champagne och rosenblad utstrött i rummet

Svar på tråden Vi som gifter oss juli 2008..