• kojja

Rolls Royce Limousine

jag tittade på www.bröllopsbilar.se såg att det finns företag som visar att de har yrkestrafiktillstånd. Det är Classic Rolls & Bröllopsbilar. Fram för fler företag som vill tala om att de har lagen på sin sida, då blir det enkelt att välja transport vid bröllop och andra festligheter om man vill vara äkta även på detta område.

• kojja

Vad elegant att få åka i en så fin bil, med företag som har yrkestrafiktillstånd.
    Häftigt det måste vara härligt att vara laglydig på bröllopsdagen.

• kojja

Hej Hobby.
    Jag tycker det jag skriver är riktigt, om du anser det vara viss ironi....
    Att gå ut och säga att företaget har yrkestrafiktillstånd, är ju att marknadsföra sitt företag som har alla papper klara med både företag och bilar( försäkringar), rätt momssats m.m
    Detta tycker jag är kanon.
    Det finns företag som ej kan lämna dessa uppgifter, men kör olagligt, de som åker med ett sådant företag kan ju också hamna i polisregister. Att påstå att man har F- skatt sedel gäller inte.

• kojja

Hej igen Hobby.
    Det är ok, jag tror att du förstår mig.
    Du kan läsa på tråden" Råd för hyra bröllpopsbilen" där klarläggs vad som lagen kräver av den som skall hyra ut transportfordon, och de som hyr.

• kojja

Hobby!
    Ditt medelande tillNyfiken brud 2007
    Vad hade detta med Rolls Royce limousine, som tråden heter.

• kojja

Afrodite76
    Såklart att det gäller att få tag i en Rolls Royce limousine till dig som tråden gäller.
    Därför kan alla vakna till och komma med förslag!

Svar på tråden Rolls Royce Limousine