• Hobby

Rolls Royce Limousine

Kolla www.brollopsbilar.se .Vi hyrde därifrån, helt suveräna! Helseriösa och vettiga priser.

Lycka till!

• Hobby

Vi hyrde i tre timmar och betalade 4000:- för det. Då ingick blomsterdekorationer och en flaska bubbel. De börjar räkna tiden det bilen är framkörd, inte från garaget som vissa gör.

Har för mig att de tog 3000 för första timmen och sedan 500 per påbörjad halvtimme om man vill ha bilen kortare tid. Minns inte riktigt...

• Hobby

från det bilen är framkörd ska det naturligtvis vara...

• Hobby

Vi gifte oss för ungefär en månad sedan, den 19 maj. Bubblet ingår nog bara om man hyr tre timmar eller mer.

• Hobby

Jag kanske ska förtydliga lite... Om man hyrde tre timmar fick man det lite billigare och så ingick det där lilla extra.

Chauffören var sååå proffsig, han visste verkligen vad han höll på med. Och så fin bil dessutom.

De hade fler bilar att välja mellan och priset var detsamma för samtliga modeller.

• Hobby

Vi hade Phantom V James Young, den på bilden här nedan.

www.brollopsbilar.se/Nya%20bilder/Phantom%20V%20Vit/IMAGE024.jpeg

Vi skulle åka fem personer, så vi behövde en stor bil, det var den största de hade. Vi är båda dessutom väldigt svaga för de vita, menden gråa är jättefin den också.

I vintras såg vi ett brudpar som stod vid just en av de vita och tyckte det var så himla fint. Det är nog lite därför också som vi fastnade för den.

• Hobby

Länken funkar naturligtvis inte... Men du hittar den ju på sidan.

• Hobby

Tycker mig ana en viss ironi...

Det står i alla fall att de har yrkestrafiktillstånd. Du kanske sitter på annan information. Vi tyckte inte att vi hade någon anledning att misstro dem i vilket fall.

• Hobby

Jag vet inte om jag missförstått dig helt och hållet, i så fall ber jag verkligen om ursäkt.

Jag hoppas du menar att de kör lagligt.

• Hobby

Nyfiken brud 2007... Vad tråkigt när du spanat in dig på den gråa. Hoppas ni hittar någon annan bil ni gillar tills det är dags.

Lycka till!

• Hobby

Förresten Nyfiken brud 2007..., min man erbjöd sig just att köra er. Han har inget yrkestrafiktillstånd så han gör det gratis så det inte blir nåt trubbel med konstapeln. BMW 323 kombi, funkar det? Den har taklucka så det är nästan en cab, asflott. Kanske lite kallt i vinter men vi kan skicka med filtar...

• Hobby

TS, ursäkta att jag hamnat lite OT och använt tråden till dåliga skämt.

Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att någon skulle ta ett sådant erbjudande på allvar! Det är ju bara att acceptera att alla människor inte har samma typ av humor.

Frogface, skönt att du iaf förstod hur det var menat.

Svar på tråden Rolls Royce Limousine