Inlägg från: Lakrisbat |Visa alla inlägg
  • Lakrisbat

Augustilistan 2008

PUFF!!!!
    kanske dom som är med på listan börjar skriva lite på den här tråden oxå...

• Lakrisbat

ååååååå, vad mycket de är som man ska tänka på. Vi försöker komma på vilka färger vi ska ha men de är så svårt. Som augusti ligger någonstans mellan sommar och höst.ÅÅÅÅ......Sen allt med maten och tårtan.... jag tror jag håller på och blir knäpp fast de är över 1år kvar.... ville bara gnälla av mig lite hoppas de är okej.

• Lakrisbat

Japp, då har man pratat lite med ett ställe om att kanske ska ha middagen på. Vi har fått ett pris förslag på ca 8500kr. vi har tänkt grekisk buffe och bjuda på 2 glas valfrit till maten och sen kaffe till tårtan. Vi har velat fram och tillbaka när de gäller drickan om vi ska bjuda på allt. Men vi kom fram till att jag kan lägga pengar på annat än släkt och vänners fylla Men de är priset jag undar över är de dyrt? drickan är med i priset.

• Lakrisbat

Virvel
    Lokalaen betala vi inget för. Dom 8500kr är mat för 40per och dricka för dom så då blir de 80st dricka i de pristet. som vi tänkte att de vi skulle bjuda på 2 dricka till maten plus kaffe och vi har fått priset ca8500kr.

• Lakrisbat

Virvel
    Jag fick ett mail nyss av dom och allt som dukning och nu allt vad man behöver i priset. men då kan jag tänka mig att de är ett bra pris vi har fått. Vi vet att dom lagar bra mat för vi har ätit där många gånger och firat födelsedags middagar där.

• Lakrisbat

Madeleene

Jag skulle nog ha haft buffe och jag tror de blir enkelt för er att duka upp de på ett bord än att hålla på med 3 rätters. Men de är bara vad jag tror

• Lakrisbat

Madeleene

Vi sitter och funderar på om vi ska vara på resturang eller om vi ska fixa buffe i trägården.
    Men om vi ska vara hemma så har vi funderat på. kyckling av något slag, lax, färska potatis sallad och sån som är kladdig, någon paj av något slag, något skinka eller något liknande och sen färsk frukt, bröd och sen grönsallad.
    Och kanske en brie osttårta kanske.
    De är väl så långt vi har kommit om vi skulle ha buffe. men som vi inte rikigt har bestämt oss än så är de inte omöjligt att de kanske blir så heller.
    Hoppas de kanske kunde hjälpa dig lite

• Lakrisbat

Hallå!!
    Oj vad alla värkar ha kommit långt. Just nu känns de som att jag inte orkar bry mig. Men jag vet att jag kommer ha panik snart igen har redan haft en liten sådan Men de kan kanske vara för att jag är så himmla uppe i att vi ska få hem våran lilla valp på Onsdag. Men vi har hitta blommor och en resturang vi ska vara på. sen var de allt annat som ska fixas oxå..

• Lakrisbat

Jag kan hålla med dig(bridesilly) tycker att man är ute i väldigt god tid.
    Men själv vill jag vara de så kanske man inte står där sista veckan och allt har gått h#lv#te. men jag hoppas på att de kommer gå bra för er alla.
    Jag har hittat min vigsel ring jag är helt fast i. Men varför ska alla ringar vara så himla DYRA. De är helt otroligt. Men om man slår ut vad den kostar på varje dag man ska bära den så blir de inte så dyrt men de är en stor summa att betala på engång.

Oj vad långt de blev de var inte meningen. Men jag kännde att jag behövde skeriva av mig lite.

• Lakrisbat

Jag vill GIFTA MIG NNNNUUUU.....

Jag är lite ivrig kanske men man sitter och planerar och planerar men de är ju så långt bort men ändå så nära...

Ville bara dela med mig lite...

Svar på tråden Augustilistan 2008