Augustilistan 2008
Vi ska också gifta oss i augusti -08. Vet inte exakt datum, men det lutar nog åt den 16:onde.
Vi ska också gifta oss i augusti -08. Vet inte exakt datum, men det lutar nog åt den 16:onde.
Anna_sol
Aha, vad kul att ni också ska gifta er den 16/8.
Har inte vågat börja planera nåt än eftersom det var lite osäkert om vi skulle gifta oss nästa år eller inte, men nu har vi bestämt oss för att göra det, så nu ska det planeras
Har ni kommit långt?
aug08
Tack så mycket!
Oj, vad mycket ni har hunnit med. Skönt att man slipper stressa.
Vi har hittat de ringarna vi vill ha, bestämt vilken kyrka vi ska vara i.. och ja, det var väl det.
Är den där bröllopsboken bra?
Våran förlovningsdag är den 12/8 så vi ville helst ha då, men eftersom det är på en tisdag så väntar vi nog till den 16/8 (lördagen)
anna_sol
Okej, då har ni hunnit med lite i alla fall. Jag har mest kollat på bilder på saker jag tycker är fina
Tänkte jag skulle ringa kyrkan och höra snart. Fast vi ska nog kolla ut ett datum först.
Har hittat en tärna-klänning och en klänning till mig, men de såg jag i en tidning, så jag vet inte vart jag ska hitta dem någonstans.
Har bestämt hur ringarna ska se ut också, men de vet jag inte heller hur jag ska fixa. (såg i en tidning)
aug08:
Jaha! Okej, den verkar ju superbra! En sån ska jag leta efter!
Virvel:
Vad fint halsbandet var!
Och billigt
Virvel
Vad bra. En del såna där halsband brukar ju stå ut och bli lite konstiga.
Har funderat på sånt halsband, men jag tänkte jag skulle hitta en klänning först.
aug08
Tycker det är jättesmart tänkt, och jag håller på. Blir nog inte många som orkar äta tårtan då.