Inlägg från: GME76 |Visa alla inlägg
  • GME76

Augustilistan 2008

Hej hej!
    Hoppar in här också. Inget datum klart men det blir nog i augusti i a f. Har inte planerat så långt men borgerligt blir det med endast föräldrar närvarande vid vigseln, sen lunch med föräldrar o syskon o sen trädgårdspartaj hemma med fri bar o fullt ös för släkt o vänner. Och snart ska vi kolla in förlovningsringar. Spännande.....

• GME76

Nu har vi spikat datum 080802 blir det. Så nu ska här bokas vigselförrättare o sånt. Men först gå o se Pirates... ikväll

• GME76

Ser en hel del här som kommit hur långt som helst i planeringen. Jag är impad.
    Vi har typ bestämt datum och börjat kika på förlovningsringar. Ringde däremot en av vigselförrättarna på listan fr Länsstyrelsen och han tyckte att vi var ute i väääldigt god tid, så där fick jag känna mig dum :-/. I vilket fall skulle man inte ens ringa direkt till dem utan gå via kommunen. Där ser man. Luften gick visst ur redan i starten...ha ha.

• GME76

Lägger till mig också:

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    Ms K 080802 home.gamman.se/mks/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Nightingale 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809 annajon.weddingannouncer.com/
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818
    GME76 080802

• GME76

8108:

Och STORT grattis till Ellen förstås. Vilken förlossning

• GME76

Yes! Vi har bokat lokal. Forshaga Folkets Park. Jättemysig park med "restaurang" med plats för 90 pers (vi blir kanske 50)och en danspaviljong. Så nu får vi vara både ute o inne och är helt oberoende av väder. Är såååå glad! Priset? Bara 800 spänn för fredag till söndag.

• GME76

bridesilly:
    Är nog så för att bröllopssäsongen är i full gång nu och alla firmor så fokuserade på bröllopen nu. I höst kommer nog ingen lyfta på ögonbrynen när man vill kolla upp saker.

• GME76

Hej hopp!
    Berättade för pappa igår att det är dags för bröllop och bara så där sa han att han ville hjälpa till med pengar. Jippi!! Hade inte väntat mig det alls.

Får "smygplanera" grejer nu för sambon tycker det är löjligt tidigt att hålla på med detta. Så jag får köra på och sen visa för honom om några månader och se vad han tycker. Lite trist men va fasen, gifter man sig med en kille så gör man . Skönt att lokalen är bokad, det underlättar verkligen.
    Har i a f beställt min förlovningsring och sambon kommer köpa sin från ngn guldaffär så lämnar jag in min för gravering samtidigt. Det kan man väl göra?

• GME76

Ms K:
    Håller tummarna för givmilda föräldrar .

Svar på tråden Augustilistan 2008