Augustilistan 2008
Jag tycker att det måste vara lag på att lägga in bilder på klänningarna vi har hittat. Jag blir såååå nyfiken!!!
Bilder tack
Jag tycker att det måste vara lag på att lägga in bilder på klänningarna vi har hittat. Jag blir såååå nyfiken!!!
Bilder tack
Hoffsan
Den är jättefin!! Du kommer bli dösnygg i den.
Sitter just nu och kikar på Nixas modeller. Ju oftare jag går in på sidan och tittar ju fler klänningar hittar jag som jag vill prova. Just nu har jag en lista på 21 klänningar från dom som måste provas
Lider av svår beslutsångest. Vill jag ha en stilren klänning eller en med vid kjol och broderier eller tvådelad med massor av rynk eller en modernare med tyll.
Ja, ni fattar problemet.
Jag hoppas att jag får på mig en klänning som ger mig den där ahaupplevelsen. Det var så här den skulle se ut!!
Tänkte vara så fräck att jag ska prova klänningar i butiken på tisdag och om jag hittar någon jag gillar så ska jag se om den finns på annonsforum. Om den inte ligger runt 3000 kr då köper jag den med en gång.
Den snåla smålänningen har ännu en gång gjort sin stämma hörd
Bridesilly
Såg att du hade skrivit i en annan tråd att du är ifrån Småland. Jag är har bott i Vetlanda från att jag var ett år tills jag fyllde 23. Bor du i trakterna?
aug08
Håller tummarna för att den är ledig.
Anna_Sol
Den sista med det breda bandet i midjan är jättefin.
Hade jag haft ekonomin så hade jag kunnat köpa fem klänningar innan det är dags
Så nu kommer det väl bara bli tre stycken.
Idag är det m2b första semesterdag. Han ska vara hemma i sex veckor nu. Skönt! Idag packar vi in alla i bilen och åker till Skansen. Det tar ju bara ca en timme från ENköping och dit.
Ser att vi har tur med vädret.
8108
Är det ditt första barn du väntar?
Jag har ett och ett halvt år mellan mina. Jag kan lova att du har och göra sedan
För mig var det tufft i början. Fick en riktig tvåbarnschock.
8108
Min äldsta var inte avundsjuk i början utan det kom efter dom tio dagarna som m2b hade varit hemma och satt i i ca en månad. Det var då det jobbiga var. Han var arg på mig och jag var arg på honom för att jag var trött för att den lilla sov dåligt på nätterna pga lättare kolik.
Om du tycker att det känns för jävligt vissa dagar så är det bara att gå in här i tråden och prata med mig. Jag vet hur det kan vara
aug08
Grattis till lokalen. Jag som är nyfiken vill gärna se hur det ser ut
Jag var och tittade på klänningar idag och har köpt en!!! Provade Nixas 929 och den satt så otroligt snyggt så det var inget att tveka om. Den var mycket snyggare i verkligheten än på Nixas hemsida. Jag provade den bara i blått eftersom dom bara hade den hemma i den färgen. Beställde i ivory.
Provade flera andra modeller som jag trodde innan att jag ville ha men dom kändes inte alls lika bekväma att ha på sig. Jag tycker det är viktigt att man inte känner sig utklädd utan jädrigt snygg och avslappnad i sin brudklänning.
Jag hade satt en gräns på 3000 kr på klänning men denna kostade 3900 kr. Svärmor var med idag och hon godkände köpet och det var ju tur eftersom det är hon som betalar
Har också hittat ringarna jag vill ha. Jag har nu en ganska rundad förlovningsring i rött guld.
Det blir att jag köper ny förlovningsring. Både förlovnings och vigselring blir i lite rakare modell i vitt guld och vigselringen har fem stenar i rak rad. Jättebra priser hos Jempguld. 6000 kr för båda ringarna med gravyr.
Ringarna kommer jag inte att beställa innan januari nästa år utan jag ska önska mig presentkort när jag fyller i oktober så att vi får lite hjälp med den kostnaden.
bridesilly
Nu ska ju inte vi ha buffé utan sittande trerätters men här kommer en länk till ett företag i Enköping som vi hade anlitat om buffé hade varit aktuellt.
Där kan du se vad det kostar per person och vad det finns för mat att välja mellan. Du kanske kan få något tips.
www.nipponfrezon.se/