Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008

ha så kul hoffsan

• bridesilly

Någon här som ska beställa en klänning från usa? jag är sååå sugen på att göra det men vet inte om jag vågar, sy in är lätt men sy ut blir det värre med om storleken är fel ..hmm...

• bridesilly

virvel

jag vet exakt vilken modell på klänning jag ska ha, har vart och pratat med en kunnig tjej på brudbutik men dom hade ingen sådan hemma, dom får hem nya efter nyår och jag vet inte om jag orkar vänta så länge hihihihii

• bridesilly

virvel

hehee ja så tänker jag också, men tänk om jag köper en nu å sen hittar ännu en å så slutar det aldrig? Jösse nam va dyrt det kan bli då

Jag har inte riktigt bestämt mig för klänning, det finns ett par olika men eden bridal har sååå fina modeller som jag bara älskar

• bridesilly

virvel

man kan se priserna i respektive butik som säljer dom. Man kan inte köpa klänningarna direkt från dem. Det har jag en aning problem med att hitta vilka som säljer dom i usa. I sverige finns inga återförsäljare tyvärr, fast å andra sidan om dom hade funnits så hade dom kostat multum

• bridesilly

virvel

ja just det jag måste kolla upp vilka nr klänningarna jag har som favoriter

• bridesilly

2242,2169,2156,8071,8034,

de var en del av dom som jag gillar

• bridesilly

virvel

haha ingen fara jag tog inte illa upp, jag vet vad jag vill ha...eeeh tror jag fniss men vi får se vart det lider

ang listan så uppdaterar jag eller den som ser att tråden är slut med det sista som är inlagt i listan

• bridesilly

är det tre månader som en tråd håller i sig eller hur länge?

passa på att uppdatera era datum i listan och eventuella hemsidor och sådär så att det kommer med i nästa tråds TS

Svar på tråden Augustilistan 2008