Augustilistan 2008
Misstrixie
Yes vi ska ha tre tärnor och en bestman
Själv då?
Misstrixie
Yes vi ska ha tre tärnor och en bestman
Själv då?
Hihi ja det är knappt man vågar säga eftersom många tycker det är fel meeen jag tänker såhär om jag får för kyrkan/prästen så kommer best man och min m2b stå där framme
sen kommer tärnorna in och sist HERE COMES THE BRIDE
Jag vet inte men drömmen har alltid vart så att jag skrider ner i min fantastiska brudklänning och min stilige m2b står å väntar på mig för att bli vigda å tillsammans för alltid
hoppas bara att dom går med på detta i kyrkan också då
regn?
Alla blivande brudar hoppas såklart på vackert väder med strålande sol och lagom varmt men kommer det en liten regnskur så dör jag nog inte..men vi får hoppas jag slipper *peppar peppar*
isåfall får man trösta sig med att regn i brudens krona betyder tur
det svåraste med dåligt väder är vart man ska ta sina bilder någonstans då vi har planerat att ta dem utomhus som så många gör nuförtiden..var ska man ha som plan b? hemma är ingen hit, blir inga romantiska vackra bakgrunder..man skulle ha värsta slottet att fota sig i
misstrixie
Jag ska iaf kolla upp vad det lider en plats som blir backup innan bröllopet ifall vädrets makter är emot mig så jag har några fina bilder iaf..fast bilder i regn kan bli väldigt fina dom med
Virvel
hur blev dom? har du bild? jag tycker de med silverhjärtan är jättesöta och förhållandevis billiga också om man jämför priser. vad kostar det för dig att göra dom själv och var hittar du material? oj många frågor...hoppas du orkar svara
Emkalo
Har ingen koll på om de har paraplyer med sig men de som finns att köpa som är mer "brudaktiga" kostar väääldigt mycket pengar..får köpa mig ett vitt å sätta lite spets på eller nåt
virvel
mycket snyggt gjort
virvel
Men jag tycker dom va fina, enkla och stilfulla, helt min stil. Inte så farligt dyra att göra heller men det är mycket pill kan jag tänka mig
Helo again
Vår budget är någonstans mellan 50-60 tusen men med alla småsaker som jag köper här och där så kanske det går på mer
Ja just det vi ska ha 50 gäster ca har vi funderat ut, vi bjuder bara de närmaste å inga som andra tycker vi måste bjuda.