• silvera

Jag saknar Discodivan...

Jag saknar Discodivan...

Undrar hur det går med hennes nya jobb och hennes planer inför hennes bröllop...

Jag är så nyfiken på vilken klänning hon har valde till slut...
    (för er som inte kommer ihåg, så hade hon väl köpt en sisådär fyra fem stycken tror jag... )

Är det någon som har sett henne i någon tråd?

• Svar på tråden Jag saknar Discodivan...
  • M.O:s älskling

nope , ingen aning... minns bara att det var lite upprört där ett tag..fanns ju en till tråd som oxå undrade vart hon tatt vägen.

• Klurifax

jo, vissa undrar man över...

• Pumpkin

Hon finns i alla fall på FL

• Zinnia

Jag saknar henne också, tänkte faktiskt på henne senast idag och undrade hur det var med henne.

• silvera

~Norrsken~

Ska kika in där...

• Discodivan - the one and only :-)

Här är jag
    Kul att ni saknat mig...

avregistrerade mig ett tag eftersom jag vart så trött på en del gnälliga kärringar sen kom jag inte in på mitt gamla och kunde inte använda det på nytt bla bla bla
    så nu skapade jag ett nytt konto istället

Jobbar i Bromma sedan 1 juni, pendlar till familjen med gubben o 4 sönerna på helgerna

Bröllopet e inställt igen och blir förhoppningsvis nästa år - har skulder till dåndimpen hos fogden så vi var tvugna att vara lite realistiska

Har bara en Wendy från Julius Bridal kvar i garderoben så det får väl bli den sen.
    Har fortfarande inte fått alla mina diamanter från ebay ionsatta i ringar från alennart, lite lång väntetid nu så vi får se om han skickar tillbaka de sista så får jag hitta nån annan smed

jaha så ser livet ut för mig nu då

• Joleen

Vad kul att höra från dig!

Och roligt att du fått ett jobb, bättre att ekonomin är lite stabilare när man knyter banden. Lättare att slappna av och glädjas då!

Lycka till med allt!

Kram

• Azacia

Wow, discodivan! Va kul att du hittat jobb och hittat hit igen!

Lycka till med bröllopet när det nu än blir av!

Kram

Svar på tråden Jag saknar Discodivan...