• silvera

Jag saknar Discodivan...

Jag saknar Discodivan...

Undrar hur det går med hennes nya jobb och hennes planer inför hennes bröllop...

Jag är så nyfiken på vilken klänning hon har valde till slut...
    (för er som inte kommer ihåg, så hade hon väl köpt en sisådär fyra fem stycken tror jag... )

Är det någon som har sett henne i någon tråd?

• Svar på tråden Jag saknar Discodivan...
  • Miss Cykel

discodivan: Minns jag helt fel eller har du jobbat ett tag på Sicilien (kan ha blandat ihop dig med någon annan)?

Vi åker till Sicilien om en vecka efter att vi blivit man och fru på lördag. :) Tänkte få lite info om ön ifall det nu var du som varit där! :) (Förlåt om jag snodde tråden!)

• Mrs. 170307

Åh, nä men titta!

Kul att du är tillbaka och skönt att du slutligen fick tag i ett jobb! Hoppas du trivs, även om det nog är svårt att vara ifrån killarna. Men visst ska det bli skönt att få ordning på finanserna!

• Klurifax

Så kul med livstecken!!! *yippie*

Lycka till med jobbet och hoppas det inte är allt för tufft att vara från familjen i veckorna!

• Tizzeltazz

hej och välkommen tillbaka :)
    vart har du gjort av de andra klänningarna? :D

• Gotland-08

Härligt Discodivan, nu kanske vi kan få ihop bt4 till nästa melodifestival... Om du jobbar i Bromma kan vi till och med träna...fast det behövs ju inte!

Kul att du är tillbaka, har verkligen saknat dig och dina galna upptåg!

Kram!

• Dallas

Hej Discodivan! Kul att du är tillbaka! Jag har försökt leta efter dig

Trött på gnäll o vill bli road?...titta in på: 1 år på bt har lärt mig det här.

Jag har inte kunnat slita mig härifrån ännu

• Discodivan - the one and only :-)
    bt4 - vi kanske får vara med i allsång på skansen

nä bidde inget sicilien bidde ett redigt jobb istället med kanonlön

ja de har väl blivit sålda - även min underbara pronovias - blir så när pengarna behövs till annat, men får väl ge mig ut på ebay igen när det väl blir dags

har fortfarande massa kilon kvar som jag tänke orka ta tag i snart

Ärt hemma över helgen, min lilla kisse Tiger skulle ha bebisar i fredags, släppte ut henne igår för att hon skulle få kissa innan förlossningen

sen var hon borta...

idag får jag reda på att polisen hämtat henne igår utanför grannhuset, påkörd .... DÖD ..... hon o alla bebisarna ..... är så lessen

• Azacia

Fy faaan va tråkigt!!! Beklagar sorgen! Usch va hemskt..... *kram*

tack känner mig så skyldig, o så typiskt just som hon skulle föda

men jag får se det som att vi fått 3 extra år, hon blev påkörd av en cykel för 3 år sen, fastnade i hjulet, bröt käken, var helt förlamad och spräckte trumhinnorna

mot alla odds tog jag hem henne o hon blev helt återställd och har fått 3 kullar sen dess.... jaja allt har en mening sägs det.....

Svar på tråden Jag saknar Discodivan...