Inlägg från: Discodivan - the one and only :-) |Visa alla inlägg
  • Discodivan - the one and only :-)

Jag saknar Discodivan...

Här är jag
    Kul att ni saknat mig...

avregistrerade mig ett tag eftersom jag vart så trött på en del gnälliga kärringar sen kom jag inte in på mitt gamla och kunde inte använda det på nytt bla bla bla
    så nu skapade jag ett nytt konto istället

Jobbar i Bromma sedan 1 juni, pendlar till familjen med gubben o 4 sönerna på helgerna

Bröllopet e inställt igen och blir förhoppningsvis nästa år - har skulder till dåndimpen hos fogden så vi var tvugna att vara lite realistiska

Har bara en Wendy från Julius Bridal kvar i garderoben så det får väl bli den sen.
    Har fortfarande inte fått alla mina diamanter från ebay ionsatta i ringar från alennart, lite lång väntetid nu så vi får se om han skickar tillbaka de sista så får jag hitta nån annan smed

jaha så ser livet ut för mig nu då

bt4 - vi kanske får vara med i allsång på skansen

nä bidde inget sicilien bidde ett redigt jobb istället med kanonlön

ja de har väl blivit sålda - även min underbara pronovias - blir så när pengarna behövs till annat, men får väl ge mig ut på ebay igen när det väl blir dags

har fortfarande massa kilon kvar som jag tänke orka ta tag i snart

Ärt hemma över helgen, min lilla kisse Tiger skulle ha bebisar i fredags, släppte ut henne igår för att hon skulle få kissa innan förlossningen

sen var hon borta...

idag får jag reda på att polisen hämtat henne igår utanför grannhuset, påkörd .... DÖD ..... hon o alla bebisarna ..... är så lessen

tack känner mig så skyldig, o så typiskt just som hon skulle föda

men jag får se det som att vi fått 3 extra år, hon blev påkörd av en cykel för 3 år sen, fastnade i hjulet, bröt käken, var helt förlamad och spräckte trumhinnorna

mot alla odds tog jag hem henne o hon blev helt återställd och har fått 3 kullar sen dess.... jaja allt har en mening sägs det.....

mmmmm

Nu gifter vi oss iallafall

det blir en ensam helg i sthlm med lyxdag på centralbadet på fredagen, vigsel i stadshuset på lördagen, och inbokade middagar to-lö samt hela helgen i juniorsvit på hotell hellsten, vi ska ha frack o brudklänning o efter vigseln ska gubben få bungyjump

har gjort ett program o inbjudan till gubben med menyer från de 3 olika restaurangerna ( dock ej bungyjumpet som ska bli en surprise ) och alla aktiviteter

1 sept 14.10 blir vi man o hustru i sthlms stadshus helt själva

åh cooolt se you then

åh vad kul - ser fram emot det

ja lille kissen

ni får komma o kasta lite konfetti på mig allihop
Svar på tråden Jag saknar Discodivan...