Inlägg från: brud juni07 |Visa alla inlägg
  • brud juni07

några bilder..

hej allesammans! Eftersom jag har fått massor av inspiration från bilder här på BT så är det väl inte mer än rätt att dela med mig av några från vår dag, som kanske kan inspirera - eller avskräcka- andra! :)

www.pixbox.se/alb447909

• Svar på tråden några bilder..
  • brud juni07

tack tack! det var en häftig dag som tyvärr gick alldeles för fort! :)

• brud juni07

tack! ja buketten är jag nöjd med, fick inspiration från en bild från BT:s bildgalleri om jag inte minns fel..

• brud juni07

sett att många har kollat, skulle vara kul med lite respons också... :)

• brud juni07

Tack tack för de fina orden, de värmer!

Korallröd
    Den köpte jag på Lycka i Värnamo, det är förra årets modell av passions by Lilly. tyget är i creppad organza och liksom "skimrar" lite.

• brud juni07

Vickster
    halsbandet, liksom armbandet och örhängerna är från lavish design, tror att kik säljer dem, jag köpte dem också på lycka i värnamo. halsbandet är stelt såv man kan även ha det som typ diadem i håret om man vill. lavish design har en hemsida du kan kika in på om du vill.

• brud juni07

tack tack ni e ju för snälla!

• brud juni07

Brud 080531
    har du sett de nya korten?
    Tack för senast förresten, det var superkul! kram!

• brud juni07

Snöflinga76
    tack för komplimangen!
    slöjan är av märket Lilly tror jag och är köpt på Lycka i Värnamo. kostade ca 600 kr.. dyrt jag vet, det sved lite grann... men jag gifter mig ju bara en gång! sälja..hmm jag vet inte.. hade tänkt behålla allt men kan fundera på det!

• brud juni07

Brud 080524

haha ja det kan jag göra! något lånat blir det ju då.

• brud juni07

Kakan -07

tack tack för de fina orden! det värmer!

• brud juni07

fru Vargtass
    tack! det är från Lavish design, de har en hemsida du kan kika på. säljs nog lite varstans, tror att bland annat KIK säljer deras smycken

• brud juni07

Brud 080524

gammalt=johan
    nytt= klänningen
    Blått=..hmm. jag kan ge dig ett blåmärke?

• brud juni07

något fått ska du ju ha med.. hmm.. se till att johan betalar klänningen

• brud juni07

nä han är inte gammal i åldern, men gammal i gänget menar jag. han är ju inte ny för dig. jag hade inget blått, sebbes ögon isåfall..;) nytt var allt, inget lånat inget gammalt , fått var smyckerna av mamma... ajaj detta låter ju inte bra.. hmm. tänkte låna linas strumpeband, då hade jag fått med lånat, blått och gammalt på en gång, men kunde inte ha det under klänningen, det syntes igenom..

Svar på tråden några bilder..