• brud juni07

några bilder..

hej allesammans! Eftersom jag har fått massor av inspiration från bilder här på BT så är det väl inte mer än rätt att dela med mig av några från vår dag, som kanske kan inspirera - eller avskräcka- andra! :)

www.pixbox.se/alb447909

• Svar på tråden några bilder..
  • Brud 080524

Jättefina! Särskilt det första. Jag har ju bytt namn nu förresten. Kunde ju inte fortsätta heta 31 när datumet ändrats!

Tack själv! Hade supertrevligt. Måste vi göra om snart! Kram

• Snöflinga76

Hej!

Tittade på dina fina bilder. Gillade verkligen din enkla stil och buketten var fantastisk, vanlig vid första anblick men ovanlig med de långa skaften.

Har en fråga: Var har du köpt din fina slöja? Hur mycket kostade den? Intresserad av att sälja den?
    Har inte bestämt mig ännu om jag vill ha en slöja men tyckte den var så enkel och fin.

Ja, till sist - Grattis!

• brud juni07

Snöflinga76
    tack för komplimangen!
    slöjan är av märket Lilly tror jag och är köpt på Lycka i Värnamo. kostade ca 600 kr.. dyrt jag vet, det sved lite grann... men jag gifter mig ju bara en gång! sälja..hmm jag vet inte.. hade tänkt behålla allt men kan fundera på det!

• Brud 080524

Eller så kan du behålla den och låna ut den till din kusin....

• Kakan -07

Ni var verkligen jättefina!
    Har funderat på att ha en liknande frisyr som du, och nu när jag såg den på dig så tror jag att jag bestämt mig. Du var verkligen jättevacker! Och klänningens fall var fantastiskt!

• brud juni07

Brud 080524

haha ja det kan jag göra! något lånat blir det ju då.

• brud juni07

Kakan -07

tack tack för de fina orden! det värmer!

• Brud 080524

Precis vad jag tänkte.... Då behöver jag bara hitta något gammalt, nytt och blått. Någon idé?

• fru Vargtass

Hej!
    Ni var jättefina, verkligen! Jag fastnade för ditt armband, det var supersnyggt!! Var har du köpt det?

• brud juni07

fru Vargtass
    tack! det är från Lavish design, de har en hemsida du kan kika på. säljs nog lite varstans, tror att bland annat KIK säljer deras smycken

• brud juni07

Brud 080524

gammalt=johan
    nytt= klänningen
    Blått=..hmm. jag kan ge dig ett blåmärke?

• brud juni07

något fått ska du ju ha med.. hmm.. se till att johan betalar klänningen

• Brud 080524

Hahahaha

Ska säga till Johan att du tycker han är gammal....

Klänningen funkar ju som nytt men blåmärket vet jag inte riktigt. I så fall får vi ta det där det inte syns!

• Brud 080524

Ska fått vara med? Har jag missat. Men då får han betala... LÅter bra!

Vad hade du?

• brud juni07

nä han är inte gammal i åldern, men gammal i gänget menar jag. han är ju inte ny för dig. jag hade inget blått, sebbes ögon isåfall..;) nytt var allt, inget lånat inget gammalt , fått var smyckerna av mamma... ajaj detta låter ju inte bra.. hmm. tänkte låna linas strumpeband, då hade jag fått med lånat, blått och gammalt på en gång, men kunde inte ha det under klänningen, det syntes igenom..

• Brud 080524

Fast då hade ju du något gammalt egentligen också, Sebbe!

Svar på tråden några bilder..