• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

det blev ingen nyttigmat- tacobuffé men åtminstone inga nachos- bara köttfärs o sallad o salsa. mutade mig själv med en lakritsglass efteråt.- nu behöver jag sova middag...

• Nides

Nu har jag ringt sömmerskan. Hon visste inte om har tid o fixa min kläning.. ska dit på onsdag. vi få se hur det blir..
    Hon var så gullig

• TezzAmore

Nides: Var det den sömmerskan som jag rekomenderade?

• Nides

Tezz: Jaaaa:)
    Jag sa att det var du som hade rekomenderat henne....

• Nickes-to-be

Nu harjag vart o gjort mina naglar!! Blev kanonbra!! *nöjd*

lite ovant bara... får väl ta på mig vantar eller nåt *fniss*

rusar vidare...

• Nickes-to-be

Har ni nån bra idé hur man ska göra bordsplacerings"kartan", alltså den stora som ska hänga uppe som alla kan titta på??

Köpte som sagt 50x70 papper igår men funderar på hur jag ska göra, vill ju inte skriva fel det första jag gör...

• Nickes-to-be

ska åka o handla.. återkommer förhoppningsvis senare.
    Får se om jag hinner ta en nagel-bild till dig Tezz, hon som gjorde naglarna hade en himla massa bucklor (priser alltså) på hyllan efter att ha vunnit sm och massa sånt....kul!! Så hon var jätteduktig! Kan verkligen rekommendera

• Puman-prinsen

Nickes-to-be - Åååå vad roligt!
    Spännande att det händer snart för dig

• Carma07

Nickes: Kom på ang gästboken. Har inte fått tag på henne som jag skulle fråga. Men alternativet är ju att du markerar vem som ska skriva på vilken sida. Så hade dem iaf. Men å andra sidan har jag inte sett resultatet efteråt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4