Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Det värsta är att hon & min bror gifter sig 1 september, så hon om nån borde väl veta att man behöver hjälp?!
*muttrar*
Nej, nu skiter vi i det.
Det löser sig!!!
Jag har bättre vänner!
*muttrar*
Det är inte bauti och jag som bor off....det är ju alla andra! Vi bor ju på helt rätt sida av stan!
*fniss*
Har precis pratat med våra grannar som fick en liten son (Mille) i fredags. Jättesöt och pytteliten (fast jättestor, 54 cm/4900 g). Vi hoppas båda att det inte blir någon kolik av det hela...
FredagenDen13 - Glöm inte av sen när hon behöver hjälp med nåt och säga NEJ!
He he ...
Linum - Hmmm , hur långt tar det för er till stan då?
Ska provsmaka tårtan idag!!!
Fredag: Så dåligt av henne. Men då vet ju du vem du inte ska hjälpa till hennes bröllop.
bauti: Ska vi kanske ta fikat inne i stan då när det är många som har bråttom vidare? Kan vi inte ta nästa träff hemma hos dig. Vore kul att komma och hälsa på.
Puman: Mumsigt. Vad har ni valt för smaker?
Linum: Ha en trevlig helg nerigenom. Och kör försiktigt i vattenmassorna.
usch...sååå trött, känns som om jag somnar av och till...men - bara tre timmar kvar, bara tre timmar kvar. Kanske borde aktivera mig lite för att få lite gjort här...
Tezz: Funkar det där med mobilen om man har SEB också?
Ops, vem öppnade kranen??
Det regnar uppåt. Snacka om skyfall.
Carma07 - Vi ska ha 4-5 tårtor i våningar och det ska vara 2 smaker, dvs varannan tårta olika smaker.
Har tänkt en svensk version på en, typ hallon... Gett dom lite fria händer där.
Den andra smaken ska vara med nåt som heter Dulce de leche. Man kan översätta det till kolasås fast det är inte samma sak, med vaniljcreme. Jätte vanlig med dulce de leche i tårtor i sydamerika... mums sååå gott