Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
GRATTIS NIBLA
vad skall du göra? ett "riktigt" jobb eller uthyrd?
GRATTIS NIBLA
vad skall du göra? ett "riktigt" jobb eller uthyrd?
Hej hopp.. nu går jag hem. Lika puttsur som i morse. Bäst att R gömmer sig i källaren idag...grrrr.... Skall jobba hemma imorgon vilket jag tror mina kollegor kan vara glada över
Nu är det träning, sömmerska o mathandling som gäller. Jag ser ut som jag flyttat hemmifrån- portfölj, datorväska, påse med tyg samt en håv (present till femåringen)
tjillevippen på er. oooo vad det skall bli skönt att träffas på lördag
God morgon
en bättre dag, slöt fred med R o gillar honom igen Sa min "blivande man" första gången igår och fick ett hysteriskt fnissanfall. Det lät vääääldigt kosntigt.
Var hos sömmerskan- hon var jättetrevlig o kändes så rätt. Vi mätte o pratade idéer. Nu skall hon leta mönster. Oj, det var en sten som föll från mina axlar.
Idag är jag hemma. Skall jobba i lugn o ro. Det blev inte så mycket sovit men inte dumt ändå
Carma- jag vet hur det känns. Igår var en usel dag. Jag skickar lite stöd o arbetslust via etern
kommer du till centralen Carma så kan vi ju ses där om det är bra. Jag är i Olskroken så jag tar mig lätt ner
jag är där 1515 på samma ställe. Perfekt.
Nides o Bauti skall väl med?
bauti- lät som god mat. Du får gärna servera mig istället
Solen skiner här- jag läste tidningen på trappan. O så har jag pratat med hemvärnet. De letar efter en fabror som försvann igår.
Carma- vi ses där.
jag hoppas verkligen det blir fika- jag har ju med mig pricka-av-listorna*s*. Kan vi sms:a dig Puman när vi vet? Klart lilltjejen skall med.
jag har inte ditt Puman, men mejla så lägger jag upp det
tyvärr Tezz- kan inte hjälpa dig. Kör på gammaldagsvis med abonnemang