Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Sias brudpar alltså
Sias brudpar alltså
Gonatt alla!
Carma du har mail
Kolla i er mailbox...
Hallou!!
Stoooort grattis Carma! Ni var så fina!!
Visst verkar det som om våra BT-tummar gör underverk med vädret?!? Nu får vi knipa dom blåa för Lykke o Tezz på lördag!!
Måste fråga en sak, jag vet att nån tog upp det för ett tag sen, men kan någon tipsa om goda parfymer?? Jag skulle vilja ha en "lätt" vardagsparfym som luktar fräscht. Inte nån sån där tung migrän-parfym *huuu*
Nån som kan ge nåt bra tips?? Jag har haft BossWoman jättelänge nu och börjar tröttna på den. Använder den knappt längre.
Hej på er!
Lykke: Hade du varit på Asia spa i Varberg?? Var det bra?
Imorgon (läs idag) fyller lilleman 1 år!!!
Kalastajm!
Jaha då är jag här och kvälls-suddar igen. Har precis kalasat för lilleman, hon som gjorde min och Carmas bröllopstårta gjorde 1-årstårtan. Den blev hur cool som helst! Ska lägga upp en bild på min blogg så ni får se! Det var ankor som badade i en blå damm på tårtan!!!
Tack för parfymtipsen! Skrivit ner o så ska jag gå till Grand parfymeri och kika nån dag!
Tjingeling!
Önskar Tezz och Lykke stort lycka till på lördag!!
Jag hinner nog bara gå på Tezz bröllop, ska på 30-årsfest direkt efter!!!
Grattis Puman på födelsedagen!
Vi ses o hörs på lördag!
Kram
Tezz och Lykke: Härligt att läsa att era dagar blev underbara!! Vad gör väl ett spillt vinglas!?
Lykke: Vad fint du har skrivit, det du skrev igår morse, de sista raderna värmde! *kram*
Tezz: Jag har foton från vigseln och lite från minglet utanför, vill du ha på cd, när åker ni till USA??
Idag har vi varit och bokat våran bröllopsresa! Det blir en vecka på Fuerteventura i slutet på november, hela familjen!! Läääääääääääängtar redan nu!!! (nån som varit där??)
Kram på er, underbara vänner!!
Ok ska fixa det under kvällen, hoppas jag!