Inlägg från: Nickes fru |Visa alla inlägg
  • Nickes fru

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Tezz och Bauti: känner igen det där med lessenheten efteråt. Jag kände mig helt tom och nästan lite deprimerad veckan efter, det eviga regnandet gjorde inte saken bättre men hmm det var en konstig känsla. Lycklig men samtidigt ledsen...
    *knasigt*

• Nickes fru

Nu finns det bilder på Tezz på bloggen!

• Nickes fru

Halloj brudar! Idag fick jag gå tidigare från jobbet för att gå till tandläkaren - akut, fick plötsligt ont i käken för nån vecka, 10 dagar sen, trodde det var min visdomstand som spökade. Ringde min vanliga tandläkare men hon hade gått i pension! Så det var bara o ringa runt o se om det var nån annan som kunde kika på min bråkiga tand.
    Hade tur att E:s tandläkare tog nya patienter så jag fick en tid där, o då visar det sig att min visdomstand har fått ett ryck och växt lite, så den ligger o trycker på så min käkmuskel är överanstängd! Så nu har jag fått ett träningsprogram och värktabletter.

• Nickes fru

Linum: Jag fick ett program, ska bl a "jogga" med underkäken o trycka upp o ner med handen som motstånd.. *fniss*
    Ska sitta på jobbet o hänga med underkäken.. haha tänk om nån kommer in på rummet precis när jag sitter där o joggar.. dom kommer tro jag är knas

• Nickes fru

Puman: Ja visst gör det *fniss*

• Nickes fru

Tezz: Du kan väl slå mig en pling om du åker till din mamma så ska jag se till att ha bränt en skiva med bilderna till dig då!

• Nickes fru

Lykke: Låter som om ni har haft det helt underbart mysigt!

Carma: Ni får baka äpplepaj i mängder. Ett annat tips är, kan ni inte ta hand om alla äpplen kan man lämna in dem på Herrljunga cider och så får man motsvarande mängd i färdiga ciderflaskor istället!! Så var det för ett par år sedan iallafall, man kan ju alltid kolla upp det om det är intressant.

Miss P: Håller tummarna för att det dyker upp ett roligare jobb med en mindre brattig chef för dig snart. Jag håller tummarna för dig! Vill du inte jobba med det som du är utbildad till fast på "vanligt sätt"? Ja du förstår vad jag menar vill bara inte skriva ditt yrke här

• Nickes fru

Carma: Lagerhaus möjligen? Vet att jag oxå har sett men jag kommer inte heller ihåg.. hmm ska fundera.
    Ibland har de såna flaskor på Ica, coop och såna ställen. MEd sån där flärp-kork. Med gummipackning. Vet inte hur jag ska förklara men vet du vad jag menar?

MissP Är du inte med i nåt fack?

• Nickes fru

Tezz: Ha en heeeeeeeeeeeelt underbar resa till USA!! Jag försökte smsa dig igår men det gick inte iväg, men iaf det var svar på ditt sms om skivan med bilderna. Den ligger här och väntar snällt medan du är på holidays!!

• Nickes fru

Halloj! Ännu en dag närmare helgen. Skönt tycker hon som inte trivs så jättebra på jobbet.

Är det nån här som känner till Feldenkraismetoden (eller hur det nu stavas??) Provat på det?

Jag vet inte än om vi kan komma på vigseln på lördag, vill jättegärna men vi är bjudna på tre-flugor-i-en-smäll-fest som börjar kl 17.
    Fast hmm *funderar* om vigseln är kl 16.30 så borde vi hinna... Vad gör det om vi kommer försent till den där festen...?

Hoppas alla mår bra!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4