Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
I lördags så var det ju som sagt hans svensexa och jag skulle tvätta. Hur mycket tvätt som helst!!!
J's syster var även på besök. Jag hade planerat hela dagen så bra. Jag skulle tvätta sen skulle hon o jag gå o shoppa, sen lämna hennes dotter hos mamma så hon o jag kunde komma på vigseln. Men tvätten tog längre tid än vad det skulle och när små barn är med tar alltid lite längre tid att komma iväg. Så klockan 13.00 lämnade vi lägenheten äntligen. Vi var på frölunda torg och sen fick det vara. Skulle lämna lillen hos min mamma så vi gick till henne direkt. Fräschade upp oss lite och så skulle vi åka till stan när brorsan ringer o säger att de är på väg hem till oss. DÅ fick jag panik. Lägenheten såg ju ut som F@N.. Ahhhhh så då var det barao skynda sig dit för att städa undan. Det var ju kläder överallt. Mina onämnbara låg ju framme. Tills allt var undanstädat så var klockan redan halv sex. :(
Och på kvällen när jag kom hem då såg lägenheten ännu värre ut. Så Jag ångrade mig lite att jag hade städat. Det låg blöta handdukar lite överallt. De hade rökt inne. :( De hade spillt nått i köket så golvet var alldeles klibbig. Osv osv. så det vara bara o börja städa igen.