Jag har skapat en grupp på Google-groups. Den heter Fikasugna. Där kan man skriva som i BT-forumet (fast man kan ha flera olika ämnen om man vill). Man kan dela filer (så slipper våra mailboxar bli fulla, och man har alltid tillgång till filen). det är en sluten grupp, så jag tänkte bjuda in er unde rkvällen, så kan ni väl testa lite och se vad ni tycker? Den kan ju vara ett alternativ när BT-tiden är över...
Man kan ställa in personliga inställningar också, typ att man får ett mail när nån har skrivit ett nytt inlägg, eller att man får ett mail med 25 senaste inläggen, eller inga mail alls (d v s att man bara går in och kollar, som här på BT). Jag ska se om jag hittar era epostadresser hemma, så bjuder jag in er.
det är bara en liten bugg, och det är att jag råkade kryssa i rutan "adult content", vilket innebär att man måste klicka på en knapp och bedyra att man är över 18 varje gång man ska in på forumet, men jag har mailat supporten, och jag hoppas att de tar bort detta inom en snar framtid...