Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
eller så ber man grannen Han skulle komma över o jag hoppas att han är händig....
eller så ber man grannen Han skulle komma över o jag hoppas att han är händig....
Bauti- va mysigt det lät med kvällen före. Så skulle jag vilja ha det med men nu blir det Liseberg med alla gäster istället. I vilket fall.. det lät som en kanonidé
hmm... en händig karl hade varit bra men då hade det varit kul med en hunk o inte min granne. Mycket trevlig sådan men absolut ingen snygging
nu är vasken fixad. vattnet rinner o diskmaskinen funkar- jippi.
jag har gjort köttbullar på 4 kg köttfärs (skall ha till dagen efter bröllopslunchen), kokat blåbärssylt och sartvinbärsgelé o grundmålat et skåp. nu skall jag snart sätta igång att måla riktiga färgen o steka plättar.
skönt att ni säger så.. jag tyckte jag gjort så lite på min lista. Inte målat balkongräcke, inte oljat in stolar, inte rensat ogräs
jag slår mig själv med häpnad ... *s*
Gelén är misslyckad, den har inte förstått att den skall vara gelé utan rinner... hmmm...
Skickade ut en SMS till de flesta av mina vänner: Vad gör en fest rolig? var frågan. Nästan alla svarade- trevliga människor, en svarade "Champagne", en svarade "avsaknaden av fåniga lekar". Gästerna är ju redan inbjudna så de var inte så mycket hjälp
Jag ställer frågan till er- vad gör ett kalas roligt?
Miss P - behöver du hjälp så säg till. Hjälper gärna till.
Kul att måla bauti-
Självklart. Nibla har det så ta kontakt med henne
skriver du i word? I så fall finns en ikon som heter "spalter" där väljer du en, två, tre eller fyrspaltigt
eller så finner du det i format