Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
O nu sticker jag. idag skall jag prova klänningen för första gången. nervöst....
O nu sticker jag. idag skall jag prova klänningen för första gången. nervöst....
God morgon
ang OSA- ja kära nån. När vår OSA gick ut hade ungefär 60% svarat. Sen droppade det in de allra flesta under den veckan. Jag ringde till slut tre par.
klänningen var fin men det klart.. jag blev inte 180 cm och smal i den. Det kanske var det jag hade väntat mig.
tack söta Tezz.
har en möhippekris just nu. ingen har liksom hintat tillmig när det är. Trodde på en dag så jag bokade in arr den dag den verkligen är. Lite sur på R att han inte lite elegant talade om när jag borde låta bli att boka något
det blev lite fel eftersom jag köpte konsertbiljett för 1200 kr...
Bauti- så skönt att höra att festhäftena är klara.
jag satt ju o pratade om mina konsertbiljetter o till slut ringer en av vännerna o säger att... hmmm.. ja... du kanske skall vara ledig den helgen
Just nu hoppas jag bara att de lurar skjortan av mig o att det egentligen är en annan dag
Carma- ville du låna pärlorna? Jag har även lösa sötvattenspärlor som du kan använda
suck nu gick solen i moln. Jag satt precis o drömde om en dag vid havet men den drömmen kan jag ju avsluta nu .-)
Jag tror inte jag hinner att komma på Pumans bröllop, men ni tar väl med er kamera?
Funderar på att träna eller att dricka öl med vännerna men egentligen vill jag bara krama på R. Har blivit hur mesig som helst de senaste dagarn.