Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Tjingeling
vad bra att ni är ute i god tid med era festhäften. vi börjar få panik, Skrivaren strulade ju i helgen (såklart) och sambon går runt i nån lugn dimma coh tycker att det fixar sig. själv sliter jag mitt hår och har lagt mig kl 2 varje natt hela helgen för att få ordning på grejorna. Ringde ett tryckeri i min desperation förut för att kolla vad det kostade att lämna in och kopiera upp papprena till festhäftet, bara inlagan då. Då är det 5 blad till 60 häften, alltså 300 blad. 4000 kr skulle det kosta!!!!!!!! CHäsus!! Det är värt några timmar på natten.. hujamig!!
Dags för lunch!!
(och en andningspaus... )
Vi är jättedåliga på att skriva om gästerna.. ska finurla lite mer på det sen o se om hjärnan kan bidra med nåt skoj.
Var utanför kyrkan o rekade med fotografen igår, himla skoj! Men sen läste jag att det ska regna heeela veckan, och bli än värre i helgen
Va bra att det går framåt för er tjejer med gästpresentationerna...
Vi har inte ens börjat! Men på lördag ska jag ta ett rejält tag i det
Nickes-to-be -Herre gud va dyrt!!Måste väl fnnas billigare?
Nickes: Neeeej!! Jag har gett vädergudarna ORDER om att ha strålane sol på lördag!!!
Skall sälja en frysbox, ingen som behöver en???
Nickes-to-be - tror inte dom här tar så mycket som 4000kr.
www.inknart.se/
Nickes: Du har mail!
Nickes: Förrsten, kommer du åt din mail nu??
Jag är såååå uttråkad idag. :)
Satt o funderade vad jag kan göra... så läste jag att ni höll på med gästpresentationer... usch va jobbigt.
Lika bra o ta tag i det...
Ja fullt solsken på lördag. Det finns inget annat än så.
Kan vi inte kolla att-göra-listor tillsammans snart. jag skulle vilja checka att allt är med. jag har inget speciellt att göra tycker jag men känns som jag glömt en massa.