Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Tezz- vissa har ingen respekt alls för andras tid. hade en kund idag som skulle var här kl 10. 10.45 dyker han upp sätter sig i väntrummet och babblar i mobil. Blev tokig. 11.00 säger jag till honom (jag störde mitt i samtalet) att om han överhuvudtaget vill få något gjort så är det bäst att han lägger på för att kl 12 kommer nästa kund och snart tappar jag intresset. Då la han på fortare än kvickt.
Men, han blev aldrig klippt utan bara lite uppfräschad - sa til honom att jag hade hunnit klippa honom om han hade kommit som avtalat. Då skyllde han på tåget!!! Sen att han satt i 15min och babblade har han liksom glömt.
För övrigt så är jag ännu mer besviken på min f.d vän som inte kommer till bröllopet för att hon är gravid (i v.13).... Nu kommer hon inte till vigsel för att hon får ingen vikarie med så kort framförhållning på jobbet och hon jobbar till 16... (eeeh, hon fick veta i aug 06 att vi skulle gifta oss 28/7-07....) Sen så ska dom åka till grekland veckan efter... Åka till grekland går bra trots graviditet men inte en bröllopsmiddag....