Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
sorry att jag inte varit med er idag. hon som skrev mejl till mig igår har idag per telefon meddelat att jag är besvärlig o inte ställer upp. jag är bara ledsen
sorry att jag inte varit med er idag. hon som skrev mejl till mig igår har idag per telefon meddelat att jag är besvärlig o inte ställer upp. jag är bara ledsen
söta snälla ni. jag tog upp det vid samtal eftersom jag kände att jag inte skulle bara glömma
åh Linum va kul. skall bli spännande att se
god morgon
tack snälla ni för all support. jag känner mig som ett ras- vill bara smita undan o titta ut om ett tag. Vad skulle jag göra utan er?
vilken tid har ni fikabestämt idag?
g ringer om jag kommer. jag klarar inte av att besluta något just nu trots att jag vet att det är er jag mest av allt skulle behöva
höhöhöh... fasiken Tezz.. du är ju underbar. Inte klok men underbar! Nu skrattar jag. tack
jag skall verkligen försöka
nu har vi skrivit välkomsttal. jag tycker det är trevligt åtmisntone Vi hälsar välkomna själva. Om ni vill läsa ligger det i mejlen
tack- det får ju vara ett tal som passar den inriktning vi vill ha på kalaset.
hihii... jag skulle velat se Linum sova med utspända händer.
jag drömde möhippdrömmar. jag fick världens möhippa. resa o fantastiskt party på tre olika orter. men jag ville inte, jag satt på hotellrummet o grät. de som var med på möhippan var totalt okända människor. R var med o partade o tyckte jag var så himla tråkigt. jag kan säga att jag vaknade 0345 i morse....