Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
lykke: Cellon kommer på torsdag, så det är inga problem!
Ha det gott allihop!
lykke: Cellon kommer på torsdag, så det är inga problem!
Ha det gott allihop!
Hej på er
Hemma igen. Det var strålande solsken i Lysekil, så nu mår man gott!2,5 kg havskräftor på 3 pers och alldeles för mycket vitt vin igår gör ju sitt till
Carma: Behöver du ha hjälp med bakning? Jg har tid att baka imorrn, så vad vill du ha på kakbordet?
Carma: Jag försvann till Maxi en stund
Ska jag baka 2 sockerkakor och chokladmuffins? Fixar det imorrn i så fall.
Hunnebo - ja, tack! Låter väldigt bra tycker vi!
Carma: Man kan dricka Baileys ur dricksglas. Eller också ställer man fram en flaska med 6 sugrör i så får man dela broderligt!
Om jag bakar idag, kan någon av er komma och hämta det då eller ska vi köra det någonstans?
*vinkar till bauti*
Carma: Låter bra med imorrn. Ska handla ingredienser nu, så sätter bakverkstaden igång sedan
lykke: Vi behöver ju åka ner till Malmö på kvällen, så om vi kunde träffas så fort A har kommit hem så blir det bra.
Jag får cellon ikväll och ska fila lite imorrn, så jag tar med mig nya noter till A på lördag. Tycket hon att det var en bra idé att få lite hjälp?
Fixar det.
En helt annan grej, lykke: Tycker du att det räcker med tre olika drinkar på festen? Gin & Tonic, Bacardi Razz & fruktsoda samt en till? Det finns ju givetvis vin, öl och slödricka också.
...jag vill också ha mail...