Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
jag var inte så bra på det här alls....
Miss P: Hehehehe!
Jag tror att jag är lite trött i bollen bara... *skratt* Kanske får lägga detta åt sidan och pyssla med det imorgon istället!
Åh, Carma, I lördags var vi förresten i Skroten i Skene med sambons päron! vi köpte 11 meter (!!) blått linnetyg som vi ska göra löpare av till borden och även 1 meter vit tyll till rispåsarna och även två trådrullar och 1 rulle med smalt blått sidenband till rispåsarna. Detta kostade nästan 700 kr... Linnetyget kostade 49 kr metern (tror jag eller kanske 59, men jag tror det var 49...)
Miss P: Det måste inte rimma!!
Miss P: Detta då?
"Kungsbackabo med många järn i elden, är arbetskamrat med Nisse (jobbar på Manpower)"
Lite tråkigt kanske... men jag börjar bli trött i huvvet!
TezzAmore - Den ligger i Redbergsplatesen. En liten kyrka är nog väldigt mysig och privat så inget att skämmas över
tezz- jag köpte mitt tyg till dukarna på skroten också. 50m vitt tyg som vi fick för 39kr/m + 10% rabatt... tror att vi betalade 1600 för det + 3m svart vax duk och 2m av något annat tyg..
Miss P: Varför rabatt? Hade ni nån kupong eller prutade ni? Blev nyfiken, vi fick ingen rabatt juh...
Vi fick rabatt för att dom gav oss oöppnade rullar och tog hela rullen. Tydligen får man det när dom inte behöver klippa i tyget.
Miss P: Aha! Då var det inget vi kunde gjort ändå! Det var jättekul att gå runt där, de hade ju hur mycket som helst!
www.brollopstorget.se/Annonser/
Någon skämta med mig aprillo?