Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
vi har någon form av personalstiftelse som har en hel del hus.
vi har någon form av personalstiftelse som har en hel del hus.
jo det var då vi skulle ha träffen. jag tänkte att Hunnebostrand kunde vara ett alternativ för träffen. Pyjamasparty
Hunnebo ligger i Bohuslän
nu ligger jag o pöser på hotell utanför Frankfurt. Sååå tråkigt. Jag längtar hem
varmt o regnigt, en ensam drink på stan. satt brevid en flygrädd tant på vägen ner som bara sa ojojoj hela tiden o höll min hand....
japp - jobbar men åker hem i kväll
Linum- hur gör vi på lördag?
hon gillade verkligen idén. hon kommer hem 15.00. kan du mejla rickard o komma överens om hur ni gör?
lite lime, citron, apelsiner så kan man skoja till det mesta.-)
inget mejl hos mig varken från dig eller Carma
God morgon mina damer. Lyckligt tillbaka efter besök i Sauerkrautercountry. Inget roligt möte. R hade svensexa igår, bara middag o bowling men han var nöjd. Han har ju varit med förr
Linum- grattis. håller alla tår o hander jag har. R ringer dig senare idag ang cellisterna
Carma- det ser ut att bli bra väder i morgon. Sol på MSN-väder. Håller tummarna för dig med. Både du o Linum får rum
Tezz- snyggt rim. Det enda jag skulle byta ut är- Det bästa för å? minnas är av digital sort- till det bästa för att....
nix. i ngen ladies för min del. Har inte hört någon som var där förra året tyvärr