Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Hej!
Ab, du skrev att du skulle sno vårat tackkort rakt av. Kan du inte byta fotona åtminstone? He he!!
Bauti, jag kan se om jag kan maila kortet till dig så får du se.
Ha en sköt helg alla!
Kram kram
Bauti, tyvärr, hittade inte kortet på denna datorn. N har nog den i sin burk på sitt jobb.......
hihihi.. lovar att byta ut dem jag tror ingen går på att jag skulle haft en vit klänning före vigseln o sen en brun när vi väl bytte ringa
Hej tjejer!
MissP: håller tummarna för att det blir som du vill!
Ikväll har vi träffat fotografen. Det blev jättelyckat, och han tyckte inte för en sekund att jag är helt puckad för att jag vill styra allt in i minsta detalj ;)
*kram på er*
god morgon
sista dagen i stockholm, i kväll bär det hemåt igen. det skall bli riktigt skönt.
Addiz- varför skulle det vara konstigt att en brudpar vill ha koll? jag fattar inte alls den diskussionen, jag har råkoll när det gäller mitt jobb. Jag tyckte inte om att jag fick en massa pikar om kontrollbehov inför bröllopet. snarare gjorde det mig välidgt ledsen.
Abbe: jag håller med! Jag har också råkoll på mitt jobb, men så fort man vill ha råkoll på nåt utanför jobbet så är man konstig! Just fotografen tyckte det var jättebra, bättre än när nån kommer och säger "äsch, du kan väl fota lite överallt", men jag har ju fått mycket pikar från folk runtomkring mig som tycker att det är konstigt med tidsscheman, listor etc etc...
Ja ja, sån är jag, och som, tur är så står L ut med mig iaf ;)
Addiz: Jag har också kontrollbehov, men å andra sidan misslyckas jag sällan heller. Blir alltid retad för att jag skriver listor och bockar av. Min syster är expert på att reta mig för det... Men å andra sidan skiljer vi oss på den punkten att jag a. nästan aldrig kommer för sent (vilket hon alltid gör) b. extremt sällan glömmer något...
Linum: ha ha, om det vore så väl att jag aldrig skulle komma fösent :D
Men jag brukar sällan glömma nåt iaf... Min attgöra-lista nu, fyra (!) månader innan bröllopet är inte av denna värld...
Shit, fattar dessutom inte hur jag ska hinna allt, det är ju bara fyra månader kvar!!!! När ska jag hinna göra gästpresentationerna t ex? Och jag hade räknat med att vara färdig med grunden i inbjudningskorten nu, men jag har inte gjort ett enda (även om jag vet hur de ska se ut) GAAAAH! Vart har tiden tagit vägen?!?!
Abbe & Linum
Jag har nu mera en VHS med Coctail på......
Addiz
Behöver du hjälp så gör jag gärna det.
Jag e van vet du