Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Nides-en fråga för dig
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2505695.html
Nides-en fråga för dig
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2505695.html
God morgon
ont i huvudet- börjar nog bli förkyld. idag är det heldagskonferens, avdelningsmöte. suck
hej
m´öte nästan hela dagen. nu börjar jag snart packa ihop mig. ser att smajlisarna fungerar- va bra
Hej Addiz - kul att höra ifrån dig. jobba inte för mycket!!!
jag la in fler bilder på fikasugnabloggen- några från dukningen
du kan få låna R av mig idag om du vill. Annars är det nära han åker med återvinningsbilen till tippen...
trött,s t4el i nacken, konferens, jobb ikväll, trött o arg... välkommen i klubben
hihi... det har jag inte tänkt på ... att han är att tänka på som återvunnen*fniss*
men bauti... dt är en underbar dag idag. ta en promenad med L, fika med medhavd matsäck, plocka lite svamp.
Bauti- du kanske kan göra en boxboll istället*s* Jag tror jag skall önska mig ett i födelsedagspresent...
Fredag- va synd. Skall wedding crasharna tala med din chef... han kan alrig motstå ett gäng tanter som vi
Nides- hoppas du kryar på dig. Fika skall bli så kul. Har du några bilder ännu???? Kul att du gillade dukningen- det var bara vitt egentligen. Det vi hade gjort var blommor, menyer och presentationer
nej tyvärr inte facebook, den är spärrad på jobbdatorna så det är det ju liksom inte kul
det ser ut att bli en social helg för vår det. idag har vi kollegor med resp hemma. sen skall vi tåga till chefen för middag. i morgon är det grannkalas. det skall bli skojsigt
carma-sno på bara. det var lätt att göra med grillpinnar och ståltråd.
spännande med nya namnet. pass, visa o liknande- måste man inte byta det??