• Lady o Lufsen

Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...

Jag har själv befunnit mig på detta forum i två år och känner igen många, men långt ifrån alla, nick...

Har ni aldrig tänkt och föreställt er hur personen bakom nicket är? Har ni försökt visualisera ett utseende och personlighet utifrån svaren som vederbörande ger?

Jag erkänner direkt- JAG gör alltid det!

Det finns ett program på tv, som jag inte minns vad det heter, där en inbjuden gäst får duka ett bord och "bjuda" in gäster...historiska eller nutid.

Jag skulle mer än gärna sätta mig vid ett orientaliskt dukat bord med "Sister Of The Night" som jag är jättenyfiken på, "Ellte" och "Miss Cee"...det finns fler men jag kommer inte på nu...

VILKA från BT skulle DU bjuda in till dukat bord och varför?

Knäppt- jag vet- men intressant, eller hur!?

• Svar på tråden Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...
  • Sister of the Night

Nä precis, det är ju omöjligt att hållamed alla i allt hela tiden för den delen. Man är ju olika personer med olika erfarenheter/tankar/viljor/önskningar/osv.

Och ja, även om alla givetvis får hålla med MIG *asg* så kan jag instämma i att det vore bedrövligt tråkigt med en tråd i stil med:

TS: "Jag tycker om röda lackskor. Tycker ni om röda lackskor också?"
    Svar 1: "Oh! Vad spännande, ja det gör jag också!"
    Svar 2: "Ja, det är jättefint."
    Svar 3: "Alla borde ha röda lackskor."
    Svar 4: "Jag gillar också röda lackskor."
    Svar 5: "Kan bara instämma med de övriga."
    Svar 6: "Det ska va röda lackskor!"
    Svar 7: "Jag tycker också så."
    Svar - - - Ja, ni fattar....? :D

• Lady o Lufsen

Usch Sister...så vill vi inte ha det vid vårat vackra orientaliskt dukade bord!

• Sister of the Night

L&L, "jag kan bara instämma, jag tycker också så!"

:o

Näää, förlåt, jag bara skojade :D :D :D
    Jag håller med, men på ett inte så "medhålligt" sätt ;) :D

• Lady o Lufsen

Kom igen nu brudar!
    HUR skulle erat bord vara dukat, VILKA BT-brudar skulle ni bjuda in och AV VILKEN ANLEDNING?

Det här är kul!

• Lady o Lufsen

... vill också ha med "Nemo Nisi Mors" vid mitt bord...

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Kom på en till:Gerda:)
    För hon ska gifta sig smma datum som jag,hon verkar vara en sån som har 1000saker i elden samtidigt precis som jag själv

• Lady o Lufsen

Bra "jag ska bli en fru..."!

Kom igen nu...erkänn att ni är liiiite nyfikna på andra brudar här inne...!??

• Lady o Lufsen

Nämen seriöst...är det bara jag och övriga få svaranden på denna tråd som har dessa konstigheter för mig???

• zukigirl

*rap* Åhh... Sorry! Yeeaahh vad mätt jag blev... Jaha...*harklar* Jag skulle vilja bjuda Rocketqueen för hon kan allt om sånt jag är intresserad av! Och Bruden blå för hon e ju bara gör-rolig! Miffolina e skoj med så henne bjuder jag med. Och alla brudarna på kinklänningstrådarna...Fan vad skoj vi skulle ha! Och nu har jag säkert glömt en massa.... Men jag får återkomma. Pizzan gjorde mina hjärnceller slöare än vanligt...

• Ellte

Jag vill gärna bjuda in jocelyn och Cookie Dough! De verkar gå igång lika mycket på att debattera som jag gör så det kan bli skoj! Kan tänka mig att bjuda på den pastagratäng jag just tog ur ugnen...och ett gott rött...ute på balkongen :)

Svar på tråden Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...