Inlägg från: MrsFellerA |Visa alla inlägg
  • MrsFellerA

Öh? OT - "ditt inlägg granskas?"

Kanske kan det finnas någon automatisk kontroll av ord, så att inlägget "stoppas" i väntan på att någon ska läsa det och kolla i vilket sammanhang ordet står i. Inte vet jag...bara en teori. Om de ser att ordet står i ett sammanhang som är OK (inte något personangrepp eller så) så publicerar dem det.

• MrsFellerA

Du har nog rätt rocketqueen...tror inte det sitter någon och läser inlägg som filtret fångat upp (herregud vilket tråkigt jobb!!! )....så dem är nog förlorade någonstans i cyberspace.

• MrsFellerA

Samtidigt som man testar fotmassörer!!! Då skulle jag på störta sluta mitt jobb!

Profosionell BT-filtrare, godistestare, sängtestare & fotmassörstestare! Tänk vilket visitkort man hade haft.

• MrsFellerA

Det finns ju massor av ord som man använder sig av som troligen skulle fastna. Bäst att ha det i minnet i framtiden...

• MrsFellerA

Joleen:
    Helt klart en intressant översättning... Men det resulterar ju i en ny nivå i själva filmtittandet... Tycker att det kan vara ganska så roligt att "hitta" dessa knepiga översättningar, som man stöter på allt oftare, framförallt då de försökt översätta engelska slanguttryck till påhittade svenska!

Svar på tråden Öh? OT - "ditt inlägg granskas?"