Äntligen fredag del 10
Men han har ju aldrg riktigt fattat det där med jämna
Men han har ju aldrg riktigt fattat det där med jämna
Sussa gott vännen!
Gumman! Du är här, hur gick det med allting?? Är det fantastiskt?! Vad heter han???
SKICKA BILDER!!
Har varit och tagit prover. Igen. Äggvita i urinen (inte bra) har huvudvärk (inte bra) blodtrycket har gått ner (jättebra). Ska tillbaka på måndag igen. Om det blir värre ska jag omgående ringa till förlossningen. Gissa om det kommer att bli värre?! Svärmor kommer imorgon. Bara det får mitt blodtryck att stiga.
Vet ni hur trött jag är på det här?!
Sen åkte jag dit för fortkörning. 2400 spänn fattigare. J-vla skitdag.
Försöker ni skaffa barn??
GRATTIS TILL LÖNEFÖRHÖJNINGEN!!!
Tråkigt?! Nej då. Det är bara frusterande att inte veta. Har jag eller har jag inte havandskapsförgiftning?! Växer hon som hon ska eller gör hon inte det?! Ska jag bli sjukskriven eller inte??
Nåväl, det ger sig väl nästa vecka. Vi har i alla fall bestämt att vi inte ska berätta för svärmor om tillväxt-problemen. Jag orkar inte tjafsa med henne om det.
Fru Hilde skrev 2007-09-07 15:41:06 följande:
Åkej. Svärmor har varit här. Jag undrar just vem som har bytt ut tanten mot den där snälla, tillmötesgående och rara lilla personen. Jag är fortfarande i chock!!!!
Kan det bero på att hon har träffat en man och blivit kär?! Har någon lobotomerat henne??? Har en alien bytt plats med henne???? Har hon läst i den här tråden och insett att hon måste ändra sig för att det ska bli nåt umgänge?????
VEM HAR SNOTT MIN SVÄRMOR???????
Allvarligt talat. Tanten var hur trevlig som helst. Inga klagomål, ingen kritik, inga pekpinnar. Nothing!! Jag är utan ord!
Nej
Men visst är det märkligt att vi har så lite inlägg???
Vete fan... Men jag ropar inte hej förrän jag är över bäcken. 1 gång är ingen gång, två gånger är en vana.
Min far däremot verkar ha någon gömd agenda att dyka upp här på jul. Det är inte heller aktuellt kan jag säga. Han och jag bråkar alltid, vi går helt enkelt inte ihop. Jag kan bita ihop nån dag eller så men en hel julhelg. Nej tack! Pratade med honom för någon dag sen och han försökte verkligen dra igång ett bråk. Man känner igen tendenserna vid det här laget. Jag är för gravid och trött för att orka, så jag såg till att avsluta samtalet tämligen snabbt.
Vad är det med föräldrar?!