• Hilde

Äntligen fredag del 10

• Hilde

Janos ... bara för att vara lite jobbig måste jag tyvärr göra ett påpekande. Din kropp kommer du tyvärr inte få ha för dig själv på länge Men det är helt annorlunda när bebben hittat utsidan av kroppen att hänga fast vid

• Hilde

Hejsan Joleen Trevlig Fredag

När jag kom hem idag var huset tomt och makens mobil ligger kvar i hallen hmmm undras om de har rymt

• Hilde

ÄPG Brukar hända mig också.

• Hilde

Gable min mamma bjuder alltid in sig själv Ibland för att hon trott att vi avtalat en tid som hon glömt... ibland bara för sakens skull.

• Hilde

vill också ha en liten misse Men mina små kattmadammer skulle nog bli deppade om det dök upp en kisse till Två räcker.

• Hilde

föresten.... ett plakat måste uppspikas i denna lägenhet ....

"Hilde har slutat amma" Idag var första dagen på resten av mitt amningsfria liv

• Hilde

Snart 15 mån Hon börjar dagis nästa vecka. Min lilla tös är inte så liten längre. Hon springer runt och skränar, babblar osammanhängande ramsor som hon tror vi förstår och smakar på roliga fläckar på golvet och stoppar fingrarna i alla småhål hon hittar

Alltså var det nog hög tid att sluta amma nu. JAg har ammat ca fyra ggr om dagen, fram tills nu dvs.

• Hilde

Gudda gudda i stövan... eller kanske gonatt...

Jag misstänker en rejäl släng av magkatarr. Har troligen haft för mycket stress i kombo med fet mat och kaffe. Nu sitter jag alltså här och våndas och kan inte sova. Inte så bra, men om några minuter ska väl filmjölk och brödbit fått ordning på magontet.

Spännande värre med den förväntade tillökningen i tråden! Enda kruxet är att här kanske kommer bli lite tyst ett tag. Våra flitigaste skribenter kommer vara upptagna med viktigare saker än att kommunicera med fredagisar

Näpp nu ska jag förhoppningsvis sova igen.

Kram till er allihop!!!!

• Hilde

Hi hi... har du också lyxshoppat Lexington

Maken går fortfarande o är toknöjd över tösens fina DYRA lakan Han är sååå söt

Kan för övrigt meddela att vi fått en ny misse. En ljusgrå med vita tassar. Det är nämligen så att vår ena kisse släpat med sig en annan kisse hem på dagarna (och troligen nätterna). Vår yngsta kisse tycker den är uräcklig och vår andra (hon som släper in den) tycker vi är urtaskiga som jagar bort den hela tiden. Igår fick den öst en hink med kallt vatten på sig, men inte sjutton hjälpte det. Ikcäll hittade vi den mysande med vår katt i soffan... och matskålen töms mest hela tiden... Vad göra? Tips mottages tacksamt

Svar på tråden Äntligen fredag del 10