• janos

Äntligen fredag del 10

Kul att ni gillar våran barn kammare. Vi är jättenöjda.

Vi har ett väldigt litet badrum. Därför har vi valt att ha skötbordet inne i barn rummet, vägg i vägg med badrummet. Jag har provat att ha ett litet bord i badrummet, där vi kan ha en enkel skötbädd, när det behövs. Vi får väl se om vi tänker rätt eller fel.

• janos

Oj oj oj! Ingen som har varit in på heeeeela dagen

Kul att ni tycker om vårat rum

Idag har jag varit och storhandlat och laddat upp i skafferiet bl a. På em har jag varit på sista föräldra gruppen, så nu kan vi bli föräldrar näääär som helst!

• janos

Idag har jag vaknat med huvudvärk och ingen lust att göra något.

*ser mig själv liggandes på en öde strand i utlandet, med en god fruktdrink och en trevlig bok i solstolen*

• janos

Välkommen tillbaka, Gable, från snor-rikets paradis. Hoppas att du blir snart helt bra. Hur mår du annars med graviditeten?

Kul att du tycker om rummet. Idag ska jag måla andra varvet på garderoberna, tänkte jag (för det är väl ändå tanken som räknas )

Jag tror ju oxå på en liten grabb, men försöker att ställa mig in på att det KAN bli en liten tös oxå

• janos

Om du ska fortsätta så här med sammandragningar och risk för havandeskaps förgiftning, så lär du nästan hinna före oss, Gable

• janos

17 dagar kvar till bf! *hoppas inte på mer, snarare mindre*

• janos

Vilket underbart väder ännu en dag! Tänk att sommaren äntligen har kommit...

för att stanna???? *hoppas ännu en gång*

• janos

Någon som vill hänga med på en promenad idag och köpa mjukglass??

Svar på tråden Äntligen fredag del 10