• Plura

Tips på aktiviteter på Svensexa & Möhippa

Jag och min sambo ska annordna Svensexa och Möhippa för våra bästa vänner. Finns det någon snäll själ som har tips på vad man kan hitta på för kul eller vart man kan hitta tips och ideér? Vi har båda fått ideétorka.

/Fantasitom Svensexannordnare

• Svar på tråden Tips på aktiviteter på Svensexa & Möhippa
  • Västkustvigsel

Hur många blir ni .. på möhippan respektive svensexan?
    Vilken typ av människor är dessa två .. aktiva eller ?soffpotatisar??
    ?Normalklädda? eller skall de ?spökas? ut ordentligt?
    Ute- eller inneaktivitet/er?
    Dag- eller kvällstid för möhippan respektive svensexan?

• Sonny_4

Var går det hela av stapeln? Jag arrangerade nyligen en svensexa för en kompis där vi åkte från Stockholm till Norrköping och genomförde ett antal aktiviteter på vägen. Jag tog hjälp av www.hittaaktivitet.se för att hitt roliga saker att göra.

• Plura

Vi kommer vara 10-15 personer vi satsar väl på en heldag, gärna aktiviteter som alla kan vara med på.
    Möhippan blir troligen i Skåne, Svensexan i stockholmsområdet.
    TACK för tipset på aktivitetssidan verkar ju finnas en hel del roliga saker på den.

• Västkustvigsel

Plura .. lycka till med att fixa i ordning 2 minnesvärda dagar för dina vänner.

Sonny_4 .. tack för tipset om denna sida

• Te66an

På min möhippa åkte vi till Bodaborg och dansade salsa. Himla kul och något som alla kan vara med på.

• Sonny_4

Ok, lycka till med planeringen.
    Nått som uppskattades när vi körde var att avrunda dagen med lite relax och wiskeysprovning. (Vildmarkshotellet i Kolmården)

• Plura

Ok Bra tips hittade dem på sidan du tipsade om.

Hur många var ni på whiskeyprovningen?

Vad ska en Möhippa få kosta per person?

• Hoffsan

Vi var på utmaningarnas hus i Malmö. Det var kul.

• Anders0012

Jag fick en del tips via www.eventguiden.se när vi ordnade en svensexa för några veckor sedan. Vi hittade bland annat ett kanon bra ställe för chokladprovning här i Göteborg!

• Sonny_4

Vi vat 12 stycken på wiskeyprovningen, men de kunde ta betydligt fler om behovet finns.
    De beror helt på vilka aktiviteter som väljs. Vi la ca 1800/man.

Svar på tråden Tips på aktiviteter på Svensexa & Möhippa