Dags för svensexa idag!
Nu har han blivit iväglurad på svensexa! Vi låg båda i sängen, han sov som en sten och jag halvsov eftersom jag visste vad som väntade. Plötsligt dunkade det till i ytterväggen vid sovrummet, en motorsåg dras igång och någon skriker och sågar i några sekunder innan det blir tyst igen.
Kristofer far upp, skriker "Vad fan var det?!" och springer ut ur sovrummet. Han sladdar in i vardagsrummet och kollar alla fönster, ser ingenting och skriker till mig "Det lät som om det kom inifrån huset!". Så springer han upp till andra våningen. Jag går upp och tar på mig lite kläder, ser i köksfönstret att hans kusin kommer runt till framsidan av huset iklädd svart rånarluva och håller i en motorsåg. Det bultar på dörren och Kristofer skriker "Vad hände nu?!". Jag sa att någon står vid dörren så han springer ner och öppnar. Hans kusin säger då med mörk och mullrig röst "Can I have a plastic bag please?". Hahaha. Kristofer är helt tyst, sedan kommer resten av killarna fram och han fattar galoppen och börjar skratta.
JÄKLAR vad lurad han blev! Han har jobbat som brandman så skriken bakom huset fick honom att tro att grannflickorna höll på att slå ihjäl sig eller nåt, han tyckte det lät som en tjej som skrek. Sedan när det ringde på dörren så trodde han VERKLIGEN att något hade hänt och att de nu behövde hans hjälp. Så det blev lite annat fokus där än vad vi hade tänkt - vi trodde ju att han skulle bli rädd för SITT liv, inte andras. Men lurad blev han i alla fall.
Nu har de ätit frukost på vår altan och åkte precis iväg i en hyrd minibuss. Ska bli spännande att höra imorrn vad han fick göra!