Inlägg från: oktober -07 |Visa alla inlägg
  • oktober -07

6 oktober 2007 forts. 3

Vad kul med fler som gifter sig samma dag. Nu blir jag riktigt nervös när jag läste listan på allt ni hade att göra Saffarin. Vi har också massor kvar att göra. I helgen ska våra näbbars klänningar sys klara. Misstänker att det blir sena kvällar.....

• oktober -07

Lillamillan har du adressen till sidan där man kan lyssna på psalmerna. Vi skulle vilja ha en psalm med en melodi som alla kan.
    Tex den blomster tid, tryggare kan ingen vara m fl.
    Det finns ju psalmer med samma melodi men olika texter. Men finns det någon som passar tillvigsel?

• oktober -07

Har ni något tips med färgtemat? Flickorna ska ha blå klänningar, ska det vara med i färgtemat eller kan man ha en helt annan färg (rosa i olika toner)till dukningen??? Känner mig färgblind och villrådig.

• oktober -07

Jag funderar vidare på färgerna.... Det blir nog ok i slutänden i alla fall. Fast jag har ju aldrig gift mig förrut och tänkte bara göra det en gång så nu gäller det att sno på. Dax att bli planerande! Det närmar sig......
    Måste bara få beklaga mig lite. Hon som skulle anvara för maten vi beställt tog tjänstledigt förra veckan utan förvarning och har ingen ersättare så de har sagt bort det!!!! Kan man få PANIK för mindre?? Nu väntar vi på prisuppgift från en ny, men det dröjer så.....

• oktober -07

Saffranin
    Det kommer snart att lösa upp mig så du hade helt rätt i det;)
    Jag är en pysselmaja i vanliga fall men scrapbookingen har fått stå tillbaka väldigt de senast månaderna. Inbjudningskort, festprogram, rispåsar mm mm
    Men sen hoppas jag att det finns många fina bilder att scrappa.:)

Men jag har fått ihop flickornas klänningar i helgen. Bara det värsta kvar - dragkedjan och fållning.

• oktober -07

OOPS Meningarna kastades om lite. Det har varit en lång dag

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3