Inlägg från: lillamillan |Visa alla inlägg
  • lillamillan

6 oktober 2007 forts. 3

Andie

Det är helt klart värt att låta en firma kopiera upp, att stressa ihjäl sig gör ju knappast vår stora dag till ett nöje.

Jag pratade med mamma idag och hon undrade om jag inte kunde fixa lite sånger till middan....(sånt hade jag ju tänkt hoppa över då det "bara" är en middag). Men vi har mamma och pappas skrivare/kopiator så det var ju bara att hi9tta lite sånger och annat.

Nu är alla häften klara, 6 sånger, lite barns tankar om kärlek o annat kul...utsidan är klar till 8 st, behövs mer papper av den sorten.

• lillamillan

Mmmm vet hur det är när hemmat hamnar i andra hand.
    Sen har vi ju Moa också som behöver lite tid av oss:)

• lillamillan

Å jag håller tummarna!!

Själv är jag arbetslös,men är förste vikarie på en förskola så jag får jobba en hel del endå

mmm 12 dagar kvar :)

• lillamillan

Jag har gjort om mina fina ljus.
    Dekorväven jag anv tidigare tog slut så det räckte inte till alla ljusen jag skulle ha på borden.
    Lillasyster köpte ngt liknande där hon bor men det blev för stor skilland.
    Fick göra om alla ljusen med den nya dekorväven men det ser inte alls lite fint ut.
    Mkt ljusare mindre stil.
    Trist

Våra middagsprogram är klara och vigselprogrammen med.
    Imorgon (om jag inte blir inrigd för jobb) så ska jag till min mormor o stå modell för capen hon ska sy till mig.

• lillamillan

Mmm gästerna kommer ju inte att tycka o tänka så mkt om ljusen, men jag gillade dom andra mer.
    var stilrent o snyggt bara.
    Nu blev det mer....blä....:P

Lyckatill idag!!!

Kul att träffa fotografen.
    Har fotografen en mailadress? För då kan du ju skricka bilder du hittat på nätet som du tycker om och vill ha likande.

Kram

********************11 dagar kvar******************************^

• lillamillan

Andie

Jo, dom lev ju ok ljusen, men jag gillade de andra mer

• lillamillan

åååå 11 dagar kvar.

Min plan på jobbet var att skriva adressen till min bröllopssida i planeringsrummet (jobbar torsdag nästa vecka men inte fredag så jag tänkte lämna det när jag ska gå hem)
    Men nu vet jag inte om jag kan hålla mig sååå länge som en vecka till utan att yppa min hemlis.
    den är ju så STOR!!!

• lillamillan

Andie

Jag håller tummarna!!!!

• lillamillan

Andie

I kyrkan har jag på min förlovningsring, endast vigselringen ska på .

Och blommorna:
    Jag har mörkröda rosor och sen även lite orangea rosor och ska också ha ett band runt stjälkarna.
    Vi har ju bunt o vitt som temafärger så det blir ett brunt band runt.
    Har inte ni någon färg ni kan ta igen?

***********************10 dagar kvar*************************

Nu går det att räkna på två händer!!!!

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3